ID Muallif Muhokamaga chiqarish sanasi Yakunlanish sanasi Takliflar soni
2909 Инспекция по надзору за безопасностью железнодорожных перевозок при Министерстве транспорта Республики Узбекистан 26/03/2019 10/04/2019 0

Muhokama yakunlandi

O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining Qarori
Об утверждении Положения о Межведомственной комиссии по организации и координации мер за обеспечением безопасности движения на высокоскоростных железнодорожных участках
ID-2909

ПРОЕКТ

 

 

ПОСТАНОВЛЕНИЕ

КАБИНЕТА МИНИСТРОВ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН

 

 

Об утверждении Положения о Межведомственной комиссии

по организации и координации мер за обеспечением безопасности движения на высокоскоростных железнодорожных участках

 

Во исполнения Указа Президента Республики Узбекистан от 28 августа
2018 года №УП-5527 «О мерах по кардинальному сокращению и дальнейшей оптимизации межведомственных коллегиальных органов», в целях координации разработки и контроля исполнения мероприятий, направленных на повышение уровня безопасности железнодорожных перевозок, а также обеспечения согласованных действий заинтересованных органов государственной власти, государственного управления и правоохранительных органов
по совершенствованию системы обеспечения безопасности железнодорожных перевозок, создания необходимых условий для качественного функционирования инженерных сооружений и других объектов железнодорожного транспорта, безопасных для жизни и здоровья пассажиров условий проезда,
Кабинет Министров постановляет:

1. Утвердить:

Положение о Межведомственной комиссии по организации и координации мер за обеспечением безопасности движения на высокоскоростных железнодорожных участках согласно приложению №1;

Состав Межведомственной комиссии по организации и координации мер
за обеспечением безопасности движения на высокоскоростных железнодорожных участках согласно приложению №2.

2. Министерствам и ведомствам в двухмесячный срок привести принятые ими нормативно-правовые акты в соответствии с настоящим постановлением.

3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить
на первого заместителя Премьер-министра – 
министра транспорта Республики Узбекистан А.Ж. Раматова и начальника Инспекции по надзору за безопасностью железнодорожных перевозок при Министерстве транспорта Республики Узбекистан Д.Б. Ахмедова.

Премьер-министр

Республики Узбекистан

 

 

А. Арипов

 

 

ПРИЛОЖЕНИЕ №1

к постановлению Кабинета Министров

Республики Узбекистан

от «___» ________ 2019 года № ____

 

 

Положение

о Межведомственной комиссии по организации и координации мер
за обеспечением безопасности движения поездов на высокоскоростных железнодорожных участках

 

Глава 1. Общие положения

 

1. Настоящее Положение определяет основные задачи, функции, права, ответственность и порядок организации деятельности и отчетности межведомственной комиссии по организации и координации мер
за обеспечением безопасности движения поездов на высокоскоростных железнодорожных участках
(далее – Межведомственная комиссия).

2. Межведомственная комиссия образуется при Инспекции по надзору
за безопасностью железнодорожн
ых перевозок при Министерстве транспорта Республики Узбекистан (далее – Узжелдорнадзор) с целью координации разработки и контроля исполнения мероприятий, направленных на повышение уровня безопасности железнодорожных перевозок, обеспечения согласованных действий причастных органов государственного и хозяйственного управления, органов государственной власти на местах, а также правоохранительных органов
по совершенствованию системы обеспечения безопасности движения
на высокоскоростных железнодорожных участках.

3. Межведомственная комиссия является совещательным органом, призванная оказывать содействие компетентным государственным органам
и организациям, входящим в состав Межведомственной комиссии в исполнении возложенных на них задач и функций, а также обеспечивающим межведомственное взаимодействие и действует на постоянной основе.

4. Создание и упразднение Межведомственной комиссии осуществляется Кабинетом Министров Республики Узбекистан.

5. Состав Межведомственной комиссии утверждается Кабинетом Министров Республики Узбекистан.

6. Межведомственная комиссия в своей деятельности руководствуется Конституцией и законами Республики Узбекистан, постановлениями палат Олий Мажлиса Республики Узбекистан, указами, постановлениями и распоряжениями Президента Республики Узбекистан, постановлениями и распоряжениями Кабинета Министров Республики Узбекистан, настоящим Положением, а также иными актами законодательства.

7. Межведомственная комиссия ведет свою работу согласно плану мероприятий, ежегодно утверждаемым Кабинетом Министров Республики Узбекистан. При необходимости в план мероприятий могут быть внесены изменения председателем Межведомственной комиссии.

8. Председатель Межведомственной комиссии несёт персональную ответственность за организацию деятельности данной комиссии, качественное исполнение возложенных задач и функций, а также своевременность подготовки предложений по её упразднению при исчерпании возложенных на неё задач
и функций или неэффективности их функционирования.

9. Основными критериями, обосновывающими необходимость создания Межведомственной комиссии являются:

реализация государственной политики в области осуществления надзора за обеспечением безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок;

осуществление надзора за обеспечением безопасности движения поездов
на высокоскоростных железнодорожных участках и сохранности высокоскоростной инфраструктуры;

координация действий причастных министерств и ведомств в вопросах обеспечения безопасности движения на железнодорожных переездах в пределах своей компетенции;

координация мер за обеспечением общественного порядка
на высокоскоростных
железнодорожных участках;

исключение несанкционированного вмешательства в организацию высокоскоростного движения поездов;

осуществление надзора за принятием мер по благоустройству, озеленению и приведению требованиям градостроительных норм прилегающие
к высокоскоростному
железнодорожному участку территории;

осуществление надзора за обеспечением проведения
профилактическо-разъяснительных работ в населенных пунктах, учебных заведениях и организациях, близлежащих к высокоскростным железнодорожным участкам;

освещение в средствах массовых информаций меры безопасности
при нахождении на высокоскоростных железнодорожных участках, состоянии сохранности инфраструктуры железнодорожного транспорта.

 

Глава 2. Основные задачи и функции Межведомственной комиссии

 

10. Основными задачами Межведомственной комиссии являются:

совершенствование государственного регулирования в области обеспечения безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок;

подготовка предложений по реализации государственной политики
в области обеспечения безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок;

анализ информации о состоянии безопасности движения поездов
и безопасности железнодорожных перевозок Республики Узбекистан;

подготовка предложений по совершенствованию государственной системы обеспечения безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок;

обеспечение взаимодействия, в том числе информационного, заинтересованных министерств и ведомств, предприятий железнодорожного транспорта и других организаций в деятельности, направленной на повышение уровня безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок;

осуществление анализа реализации мероприятий по обеспечению безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок.

11. Межведомственная комиссия в целях решения возложенных на него задач осуществляет следующие функции:

вырабатывает предложения по организации, координации
и совершенствованию взаимодействия заинтересованных министерств
и ведомств и других организаций в сфере обеспечения безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок;

координирует деятельность министерств и ведомств и других организаций по вопросам обеспечения безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок;

запрашивает в установленном порядке у министерств и ведомств, юридических и физических лиц документы и материалы, необходимые
для достижения целей в соответствии с законодательством Республики Узбекистан;

анализирует состояние безопасности движения поездов и безопасности железнодорожных перевозок, рассматривает предложения
по совершенствованию системы обеспечения безопасности движения поездов
и безопасности железнодорожных перевозок и реализации стратегии ее совершенствования;

осуществляет в пределах компетенции мониторинг реализации решений Межведомственной комиссии;

привлекает в установленном порядке должностных лиц и специалистов министерств и ведомств, органов исполнительной власти на местах
и организаций, профессорско-преподавательский состав ВУЗов
и научно-исследовательских институтов (по согласованию с их руководителями) для участия в работе Межведомственной комиссии.

Глава 3. Права и ответственность Межведомственной комиссии

 

12. Для выполнения возложенных задач и функций Межведомственная комиссия имеет право:

запрашивать и получать в установленном порядке от органов государственного и хозяйственного управления, органов государственной власти на местах информацию по вопросам, входящих в компетенцию Межведомственной комиссии;

принимать решения, направленные на улучшение координации деятельности органов государственного и хозяйственного управления, органов государственной власти на местах в части касающихся вопросов сферы деятельности Межведомственной комиссии;

изучать состояние работ, проводимых органами государственного
и хозяйственного управления, органами государственной власти на местах, правоохранительными органами в области обеспечения безопасности движения на высокоскоростных железнодорожных участках, а также подготавливать рекомендации по совершенствованию их деятельности в этом направлении;

заслушивать отчеты и доклады руководителей органов государственного
и хозяйственного управления, органов государственной власти на местах
в части касающихся вопросов сферы деятельности Межведомственной комиссии;

создавать рабочие и (или) экспертные аналитические группы для изучения и подготовки предложений по вопросам сферы деятельности Межведомственной комиссии, а также привлекать специалистов и научных работников к работе
в этих группах;

беспрепятственно пользоваться служебными и специальными вагонами АО «Узбекистон темир йуллари»;

ставить перед правительством вопрос привлечения к дисциплинарной ответственности должностных лиц, не выполняющих требования Межведомственной комиссии либо игнорирующих участие в ее заседаниях выполняющих решения Межведомственной комиссии;

Межведомственная комиссия может иметь и иные права в соответствии
с законодательством.

13. Члены Межведомственной комиссии несут ответственность
за эффективное выполнение задач, возложенных на них настоящим Положением и иными нормативно-правовыми актами, а также за личное участие в заседаниях Межведомственной комиссии
в порядке, установленным законодательством.

При отсутствии члена Межведомственной комиссии по уважительной причине на заседание направляется заменяющий работник (руководитель) соответствующего министерства или ведомства.

В случае отсутствия члена Межведомственной комиссии или рабочего органа на заседании без уважительной причины по рапорту секретаря Межведомственной комиссии или рабочего органа к нему могут быть применены меры дисциплинарного воздействия.

В данном случае соответствующая информация за подписью председателя Межведомственной комиссии направляется руководителю ведомства
и в Кабинет Министров для принятия соответствующих мер воздействия.

14. К действиям (бездействиям) должностных лиц – членов Межведомственной комиссии, за которые может быть поставлен вопрос
о привлечении к дисциплинарной ответственности относятся:

низкое качество организации исполнения и контроля за реализацией решений Межведомственной комиссии;

направление некачественной или затягивание предоставления информации, запрошенной либо включенной в повестку дня заседания Межведомственной комиссии;

отсутствие без уважительных причин на заседаниях Межведомственной комиссии либо направление неквалифицированного (неуполномоченного) специалиста;

допущение нарушений установленных законодательством сроков рассмотрения обращений физических и юридических лиц, поступивших в адрес Межведомственной комиссии, а также формализма при их рассмотрении.

15. За действие или бездействие противоречащих решениям Межведомственной комиссии председателем комиссии может быть поставлен вопрос о привлечении членов Межведомственной комиссии к дисциплинарной ответственности.

В этом случае председателем Межведомственной комиссии направляется соответствующая информация должностному лицу, в полномочия которого входит рассмотрение вопроса о наложении дисциплинарного взыскания.

При наличии особых оснований для наложения дисциплинарного взыскания (номенклатура, особый порядок привлечения к ответственности) подобная информация вносится председателем комиссии в Кабинет Министров.

Орган (должностное лицо), к которому направлена информация
о наложении дисциплинарного взыскания, обязан в течении 15 календарных дней направить письменный ответ председателю
Межведомственной комиссии
о принятых мерах.

 

Глава 4. Организация деятельности Межведомственной комиссии

 

16. Председателем Межведомственной комиссии является начальник Узжелдорнадзора, в компетенцию которого входит:

определение повестки дня заседания (выездного) Межведомственной комиссии и принятие решения о проведении заседания (выездного) Межведомственной комиссии;

контроль за деятельностью Межведомственной комиссии;

утверждение принятых Межведомственной комиссией решений;

организация контроля за выполнением решений, принятых Межведомственной комиссией;

координация деятельности членов Межведомственной комиссии
по выполнению возложенных задач;

осуществление иных полномочий по обеспечению эффективной работы Межведомственной комиссии.

17. Заместитель председателя Межведомственной комиссии:

готовит предложения по основным направлениям деятельности Межведомственной комиссии;

председательствует на заседаниях Межведомственной комиссии
по поручению председателя Межведомственной комиссии в его отсутствие;

обеспечивает выполнение решений Межведомственной комиссии.

18. Члены Межведомственной комиссии:

участвуют в обсуждении и решении вопросов, рассматриваемых
на заседаниях
(выездных) Межведомственной комиссии;  

вносят предложения в Межведомственную комиссию по актуальным вопросам обеспечения безопасности движения на высокоскоростных железнодорожных участках;

выносят заключения по вопросам, рассматриваемым Межведомственной комиссией;

предоставляют председателю межведомственной комиссии полноценный отчет по выполнению протокольных решений и поставленных задач Межведомственной комиссией.

19. Членов Межведомственной комиссии не менее чем за два рабочих дня до проведения заседания информируют о времени, месте проведения заседания (выездной) и повестке дня.

20. Заседание (выездное) проводит председатель Межведомственной комиссии (при отсутствии председателя – его заместитель).

Заседание (выездное) считается правомочным при присутствии на нем двух третей её членов.

21. Заседания (выездные) Межведомственной комиссии проводятся
в соответствии с планом работы Межведомственной комиссии, но не реже одного раза в месяц, а также при необходимости безотлагательного рассмотрения вопросов, входящих в его компетенцию.

22. На заседания (выездные) Межведомственной комиссии могут быть приглашены руководители и специалисты органов государственного
и хозяйственного управления, органов государственной власти на местах, правоохранительных органов.

 

Глава 5. Рабочий орган и секретарь Межведомственной комиссии

 

23. Рабочим органом Межведомственной комиссии (далее – Рабочий орган), состав которого утверждается Председателем Межведомственной комиссии, является АО «Узбекистон темир йуллари». Секретарем Межведомственной комиссии – начальник Управления технико-технического контроля АО «Узбекистон темир йуллари», который одновременно является
и членом рабочего органа.

24. Рабочий орган:

осуществляет организационно-техническое обеспечение деятельности Межведомственной комиссии;

подготавливает проект рабочего плана, вносит его на обсуждение Межведомственной комиссии;

осуществляет контроль за выполнением утвержденного плана -мероприятий, а также организацию текущей работы Межведомственной комиссии в соответствии с утвержденным планом;

осуществляет контроль совместно с органами государственного
и хозяйственного управления, органами государственной власти на местах
за исполнением принятых решений Межведомственной комиссии, с внесением по результатам соответствующей информации и предложений председателю Межведомственной комиссии;

обеспечивает подготовку материалов, необходимых для заседания (выездного) Межведомственной комиссии и получает необходимую
для качественного выполнения возложенных на себя обязанностей информацию и материалы от причастных органов государственного и хозяйственного управления, органов государственной власти на местах, правоохранительных органов;

организовывает подготовку аналитических материалов по вопросам повестки дня заседания (выездного) Межведомственной комиссии;

рассматривает поступающие обращения и подготавливает проекты решений Межведомственной комиссии по вопросам, входящим в его компетенцию. 

25. Секретарь Межведомственной комиссии:

обеспечивает организацию работы Межведомственной комиссии;

осуществляют мониторинг за исполнением разработанных
и утвержденных планов-мероприятий касающихся сферы деятельности Межведомственной комиссии;

обеспечивает созыв Межведомственной комиссии по согласованию
с председателем Межведомственной комиссии и в письменной форме уведомляет состав Межведомственной комиссии;

принимает и систематизирует предложения, а также замечания членов Межведомственной комиссии;

обеспечивает своевременную подготовку документов, необходимых
для заседания
(выездного) Межведомственной комиссии, организует работу Рабочего органа по подготовке материалов к заседанию (выездного) Межведомственной комиссии;

согласовывает с председателем Межведомственной комиссии сроки
и место проведения заседания
(выездного), а также список приглашенных, информирует членов Межведомственной комиссии и приглашенных лиц о дате, времени и месте проведения заседания (выездного);

организовывает проведение заседаний (выездных) Межведомственной комиссии по вопросам повестки дня, оформляет протоколы заседания (выездного) Межведомственной комиссии и обеспечивает рассылку утвержденных протоколов членам Межведомственной комиссии и органам государственного и хозяйственного управления, органам государственной власти на местах, правоохранительным органам;

ведет мониторинг исполнения решений Межведомственной комиссии
и вносит его итоги на заседание
(выездное) Межведомственной комиссии
для рассмотрения;

выполняет другие функции в соответствии с решениями Межведомственной комиссии и поручениями председателя, заместителей председателя Межведомственной комиссии.

 

Глава 6. Принятие решений Межведомственной комиссии
и обеспечение их выполнения

 

26. Решения Межведомственной комиссии принимаются простым большинством голосов, участвующих на заседании (выездном) членов Межведомственной комиссии. При равенстве голосов, голос председателя Межведомственной комиссии является решающим.

Каждый член Межведомственной комиссии вправе письменно выразить свое мнение по принимаемым решениям.

27. В целях оперативного принятия решений председатель Межведомственной комиссии может утвердить решение по отдельным вопросам Межведомственной комиссии, согласованное с членами, опросным путем.

28. Принятые на заседаниях (выездных) Межведомственной комиссии решения оформляются протоколом, который утверждается председателем Межведомственной комиссии и в недельный срок направляется членам Межведомственной комиссии и органам государственного и хозяйственного управления, органам государственной власти на местах, правоохранительным органам.

29. Решения Межведомственной комиссии принятые в пределах её компетенции, являются обязательными для всех органов государственного
и хозяйственного управления, органов государственной власти на местах
и правоохранительных органов, если иное не установлено законодательством Республики Узбекистан или актами Кабинета Министров Республики Узбекистан.

30. Рабочий орган на постоянной основе изучает и рассматривает ход выполнения решений Межведомственной комиссии, а при необходимости вносит председателю Межведомственной комиссии соответствующую информацию и предложения.

Министерства и ведомства несут ответственность за своевременное предоставление отчета о ходе выполнения протокольных решений Межведомственной комиссии. В случае не предоставления или некачественного и несвоевременного предоставления отчета министерства и ведомства несут ответственность в соответствии с законодательством.

Межведомственная комиссия представляет в Кабинет Министров Республики Узбекистан информацию о проделанной работе по итогам каждого заседания (выездного).

 

Глава 7. Заключительное положение

 

31. Лица, виновные в нарушении требований настоящего Положения, несут ответственность в соответствии с законодательством.

 

ПРИЛОЖЕНИЕ №2

к постановлению Кабинета Министров

Республики Узбекистан

от «___» ________ 2019 года № ____

 

 

 

 

 

 

 

СОСТАВ

Межведомственной комиссии по организации и координации мер за обеспечением безопасности движения поездов на высокоскоростных железнодорожных участках

 

 

1.

Ахмедов Д.Б.

Начальник инспекции «Узжелдорнадзор», председатель комиссии

2.

Камолов А.С.

Заместитель правления АО «Узбекистон темир йуллари», заместитель председателя комиссии

3.

Ташматов Х.А.

Начальник отдела Транспортной прокуратуры Республики Узбекистан, член комиссии

4.

по должности

начальник Управления технико-технического контроля
АО «Узбекистон темир йуллари»
, секретарь комисси

5.

по согласованию

 

 

Сотрудник Службы государственной безопасности Республики Узбекистан, член комиссии

6.

Туляганов К.Н.

Заместитель министра строительства Республики Узбекистан, член комиссии

7.

Қурбонов Б.Т.

начальник подразделения профилактики правонарушений управления обеспечения общественной безопасности
на транспорте Министерства внутренних дел Республики Узбекистан,
член комиссии

8.

Джурабеков Р.Т

начальник подразделения контроля за организацией дорожного движения Главного управления безопасности дорожного движения Министерства внутренних дел Республики Узбекистан, член комиссии

9.

Зиёбоев О.А.

Начальник отдела Министерства по черезвычайным ситуациям Республики Узбекистан, член комиссии

10.

Сайдалиев С.С.

Заместитель министра здравохранения Республики Узбекистан, Главный Государственный санитарный врач Республики Узбекистан, член комиссии

11.

Рузибоев Б.

Первый заместитель министра водного хозяйства Республики Узбекистан, член комиссии

12.

по должности

Первый Заместитель председателя Государственного комитета Республики Узбекистан по экологии и охране окружающей среды, член комиссии 

13.

Хабибуллаев Ш.Х.

Заместитель по капитальному строительству председателя Государственного комитета Республики Узбекистан
по земельным ресурсам, геодезии, картографии
и государственному кадастру,
член комиссии

14.

Адилов О.Ч.

 

Заместитель председателя – главный инженер Комитета
по автомобильным дорогам при Министерстве транспорта Республики Узбекистан,
член комиссии

15.

Мубаракшин Г.Р.

Первый заместитель Председателя правления
АО «Узбекэнерго»,
член комиссии

16.

по должности

Заместитель председателя правления АО “Узтрансгаз”
по капитальному строительству и обеспечению, член комиссии

17.

по должности

заместители Председателя Совета Министров Республики Каракалпакстан, хокимов соответствующих областей
и города Ташкента по вопросам развития промышленности, капитального строительства, коммуникаций
и коммунального хозяйства - в части вопросов соответствующих регионов, члены комиссии

 

Примечание.

При переходе членов Комиссии на другую работу в его состав включаются лица, вновь назначенные на эти должности, либо лица, на которых возложено выполнение соответствующих функций.

ЛОЙИҲА

 

ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ВАЗИРЛАР МАҲКАМАСИ

ҚАРОРИ

 

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссия тўғрисидаги низомни тасдиқлаш ҳақида

 

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Идоралараро коллегиал органларни тубдан қисқартириш ва янада оптималлаштириш чора-тадбирлари тўғрисида” 2018 йил 28 августдаги ПФ – 5527-сон фармони ижросини таъминлаш, темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлиги даражасини ошириш, шунингдек темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш тизимини такомиллаштириш бўйича давлат ҳокимиятининг манфаатдор органлари, давлат бошқаруви ва ҳуқуқни муҳофаза қилувчи органларнинг келишилган ҳаракатларини таъминлашга қаратилган чора-тадбирлар ишлаб чиқиш ва ижроси назоратини мувофиқлаштириш, темир йўл транспортининг муҳандислик иншоотлари ва бошқа объектлари сифатли иш фаолияти учун зарурий
шарт-шароитларни, йўловчиларнинг хаёти ва саломатлиги учун хавф-хатарсиз ҳаракатланиш шароитларини яратиш
мақсадида Вазирлар Маҳкамаси қарор қилади:

1. Қуйидагилар:

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссия тўғрисидаги низом 1-иловага мувофиқ;

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссиянинг таркиби 2-иловага мувофиқ тасдиқлансин.

2. Вазирлик ва идоралар ўзлари қабул қилган норматив-ҳуқуқий ҳужжатларни икки ой муддатда ушбу қарорга мувофиқлаштирсинлар.

3. Мазкур қарорнинг бажарилишини назорат қилиш Ўзбекистон Республикаси Бош вазирининг биринчи ўринбосари – транспорт вазири А.Ж. Раматов ва Ўзбекистон Республикаси Транспорт вазирлиги ҳузуридаги Темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини назорат қилиш инспекцияси бошлиғи Д.Б. Ахмедовлар зиммасига юклатилсин.

Ўзбекистон Республикасининг

Бош вазири

 

 

А. Арипов

 

 

ЛОЙИҲА

 

ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ ВАЗИРЛАР МАҲКАМАСИ

ҚАРОРИ

 

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссия тўғрисидаги низомни тасдиқлаш ҳақида

 

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Идоралараро коллегиал органларни тубдан қисқартириш ва янада оптималлаштириш чора-тадбирлари тўғрисида” 2018 йил 28 августдаги ПФ – 5527-сон фармони ижросини таъминлаш, темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлиги даражасини ошириш, шунингдек темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш тизимини такомиллаштириш бўйича давлат ҳокимиятининг манфаатдор органлари, давлат бошқаруви ва ҳуқуқни муҳофаза қилувчи органларнинг келишилган ҳаракатларини таъминлашга қаратилган чора-тадбирлар ишлаб чиқиш ва ижроси назоратини мувофиқлаштириш, темир йўл транспортининг муҳандислик иншоотлари ва бошқа объектлари сифатли иш фаолияти учун зарурий
шарт-шароитларни, йўловчиларнинг хаёти ва саломатлиги учун хавф-хатарсиз ҳаракатланиш шароитларини яратиш
мақсадида Вазирлар Маҳкамаси қарор қилади:

1. Қуйидагилар:

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссия тўғрисидаги низом 1-иловага мувофиқ;

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссиянинг таркиби 2-иловага мувофиқ тасдиқлансин.

2. Вазирлик ва идоралар ўзлари қабул қилган норматив-ҳуқуқий ҳужжатларни икки ой муддатда ушбу қарорга мувофиқлаштирсинлар.

3. Мазкур қарорнинг бажарилишини назорат қилиш Ўзбекистон Республикаси Бош вазирининг биринчи ўринбосари – транспорт вазири А.Ж. Раматов ва Ўзбекистон Республикаси Транспорт вазирлиги ҳузуридаги Темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини назорат қилиш инспекцияси бошлиғи Д.Б. Ахмедовлар зиммасига юклатилсин.

Ўзбекистон Республикасининг

Бош вазири

 

 

А. Арипов

 

 

Вазирлар Маҳкамасининг
201
9 йил _______даги ___-сон қарорига
1-илова

 

 

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссия тўғрисида

низом

 

 

1-боб. Умумий қоидалар

 

1. Ушбу Низом Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш
ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссиянинг (кейин
ги ўринларда Идоралараро комиссия деб аталади) асосий вазифалари, функциялари, ҳуқуқлари,
мажбуриятлари ва фаолиятини ташкил этиш ва ҳисобдорлиги тартибини белгилайди.

2. Идоралараро комиссия темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлиги даражасини оширишга, давлат ва хўжалик бошқарувининг манфаатдор органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари, ҳамда ҳуқуқни муҳофаза қилувчи органларнинг ўзаро келишилган ҳаракатларини таъминлашга қаратилган юқори тезлик темир йўл учаткаларида юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш тизимини такомиллаштириш бўйича чора-тадбирлар ишлаб чиқиш ва ижроси назоратини мувофиқлаштириш мақсадида Ўзбекистон Республикаси Транспорт вазирлиги ҳузуридаги Темир йўлларда юк
ва йўловчиларни ташиш хавфсизлигини назорат қилиш инспекцияси (кейинги ўринларда “Ўзтемирйўлназорат” инспекцияси деб аталади) қошида ташкил этилади.

3. Идоралараро комиссия, мазкур комиссия таркибига кирувчи ваколатли давлат органлари ва ташкилотлари зиммасига юклатилган вазифа
ва функцияларини бажаришда кўмаклашувчи ҳамда идоралараро ҳамкорликни таъминловчи доимий фаолият юритадиган маслаҳатлашув органи ҳисобланади.

4. Идоралараро комиссияни ташкил этиш ва тугатиш Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси томонидан амалга оширилади.

5. Идоралараро комиссиянинг таркиби Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси томонидан тасдиқланади.

6. Идоралараро комиссия ўз фаолиятида Ўзбекистон Республикаси Конституцияси ва қонунларига, Ўзбекистон Республикаси Олий Мажлисининг палаталари қарорларига, Ўзбекистон Республикаси Президентининг фармонлари, қарорлари ва фармойишларига, Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг қарорлари ва фармойишларига, ушбу Низомга ҳамда бошқа қонун ҳужжатларига амал қилади.

7. Идоралараро комиссия ўз ишини Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси томонидан ҳар йили тасдиқланадиган чора-тадбирлар режасига мувофиқ амалга оширади. Зарурат бўлганда Идоралараро комиссия раиси томонидан чора-тадбирлар режасига ўзгартиришлар киритилиши мумкин.

8. Идоралараро комиссия раиси мазкур комиссия фаолиятини ташкил этишга, юклатилган вазифа ва функцияларнинг сифатли бажарилишига, шунингдек комиссияга юклатилган вазифа ва функциялар батамом бажариб бўлинганида
ёҳуд уларни бажариш самарасиз бўлганида комиссияни тугатиш бўйича таклифларни ўз вақтида тайёрланишига шахсан жавобгар ҳисобланади.

9. Идоралараро комиссияни ташкил этиш заруратини асословчи асосий мезонлар қуйидагилардан иборат:

поездлар ҳаракати хавфсизлигини ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлашни назорат қилиш соҳасидаги давлат сиёсатини амалга ошириш;

юқори тезлик темир йўл участкаларида поездлар ҳаракат хавфсизлигини
ва юқори тезлик инфратузилмаларининг бутлигини таъминлаш
юзасидан назоратни амалга ошириш;

ўз ваколати доирасида темир йўл кесишмаларида харакат хавфсизлигини таъминлаш масаласи юзасидан манфаатдор вазирлик ва идораларнинг ҳаракатларини мувофиқлаштириш;

юқори тезлик темир йўл участкаларида жамоат тартибини таъминлашга доир чора-тадбирларни мувофиқлаштириш;

юқори тезликли поездлар ҳаракатини ташкил этишга рухсатсиз аралашувнинг олдини олиш;

юқори тезлик темир йўл участкасига туташ майдонларни ободонлаштириш, кўкаламзорлаштириш ва шаҳарсозлик меъёрлари талабларига мувофиқлаштиришга доир чора-тадбирлар қабул қилиш юзасидан назоратни амалга ошириш;

юқори тезлик темир йўл участкалирига қўшни аҳоли пунктлари, ўқув муассасалар ва ташкилотларда профилактика-тушунтириш ишлари олиб борилишини таъминлаш юзасидан назоратни амалга ошириш;

юқори тезлик темир йўл участкалари ҳудудидаги хавфсизлик қоидаларини, темир йўл транспорти инфратузилмаси ҳолатини оммавий ахборот воситаларида ёритиб бориш.

 

2-боб. Идоралараро комиссиянинг асосий вазифа ва функциялари

 

10. Идоралараро комиссиянинг асосий вазифалари қуйидагилардан иборат:

поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш соҳасини давлат томонидан тартибга солишни такомиллаштириш;

поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш соҳасида давлат сиёсатини амалга ошириш бўйича таклифларни тайёрлаш;

Ўзбекистон Републикасида поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигининг ҳолати тўғрисидаги маълумотларни таҳлил қилиш;

поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш давлат тизимини такомиллаштириш
бўйича таклифларни тайёрлаш;

манфаатдор вазирлик ва идоралар, темир йўл транспорти корхоналари
ва бошқа ташкилотларнинг поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлиги даражасини оширишга қаратилган фаолиятидаги ўзаро алоқалари, шу жумладан ахборотлаштириш соҳасидаги ҳамжиҳат ҳаракатларини таъминлаш;

поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш бўйича чора-тадбирлар таҳлилини амалга ошириш.

11. Идоралараро комиссия ўз зиммасига юклатилган вазифаларни бажариш мақсадида қуйидаги функцияларни амалга оширади:

манфаатдор вазирлик ва идоралар ҳамда бошқа ташкилотларнинг поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш соҳасидаги ўзаро алоқаларини ташкил этиш, мувофиқлаштириш
ва такомиллаштириш юзасидан таклифлар ишлаб чиқади;

поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш масалалари юзасидан вазирлик ва идоралар
ҳамда бошқа ташкилотлар фаолиятини мувоқлаштиради;

мақсадларга эришиш учун зарур бўлган ҳужжат ва материалларни Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатларига мувофиқ вазирлик ва идоралар, юридик ва жисмоний шахслардан белгиланган тартибда сўраб олади;

поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлиги ҳолатини таҳлил қилади, поездлар ҳаракати хавфсизлиги ва темир йўлларда юк ва йўловчилар ташиш хавфсизлигини таъминлаш тизимини такомиллаштириш ҳамда тизимни такомиллаштириш стратегиясини амалга ошириш юзасидан таклифларни кўриб чиқади;

Идоралараро комиссия қарорларининг бажарилиши мониторингини ўз ваколати доирасида амалга оширади;

вазирлик ва идоралар, маҳаллий ижро этувчи ҳокимият органлари
ва ташкилотлар мансабдор шахслари ва мутахассисларини, ОТМ ва илмий тадқиқот институтларининг профессор-ўқитувчилари таркибини (уларнинг раҳбарлари розилиги билан) белгиланган тартибда Идоралараро комиссия ишида иштирок этиш учун жалб қилади.

 

3-боб. Идоралараро комиссия ҳуқуқ ва мажбуриятлари

 

12. Идоралараро комиссия зиммасига юклатилган вазифа ва функцияларни амалга ошириш учун қуйидаги ҳуқуқларга эга:

давлат ва хўжалик бошқарув органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органларидан белгиланган тартибда Идоралараро комиссия ваколат доирасига кирувчи масалалар юзасидан маълумотларни сўраш ва олиш;

Идоралараро комиссия фаолияти соҳасига оид масалалар юзасидан давлат
ва хўжалик бошқаруви органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари фаолиятини мувофиқлаштиришни яхшилашга қаратилган қарорлар қабул қилиш;

давлат ва хўжалик бошқаруви органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари, ҳуқуқ-тартибот органлари томонидан юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлаш соҳасида олиб борилаётган ишлар ҳолатини ўрганиш, шунингдек уларнинг ушбу йўналишдаги фаолиятини такомиллаштириш юзасидан кўрсатмалар тайёрлаш;

Идоралараро комиссия фаолияти соҳасига оид масалалар юзасидан давлат
ва хўжалик бошқаруви органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари раҳбарларининг ҳисоботлари ва маълумотларини тинглаш;

Идоралараро комиссия фаолияти соҳасига оид масалалар юзасидан таклифларни ўрганиш ва тайёрлаш учун ишчи ва (ёки) эксперт таҳлилий гуруҳларни ташкил этиш, шунингдек ушбу гуруҳлар ишига мутахассис ва илмий ходимларни жалб этиш;

“Ўзбекистон темир йўллари” акциядорлик жамиятининг хизмат ва махсус вагонларидан ҳеч қандай чекловларсиз фойдаланиш;

Идоралараро комиссия талабларини бажармаган ёҳуд Идоралараро комиссия қарорлари ижроси юзасидан ўтказиладиган йиғилишларда қатнашишдан бош тортган мансабдор шахсларга нисбатан интизомий жавобгарликка тортиш масаласини қўйиш;

Идоралараро комиссия қонун ҳужжатларига мувофиқ бошқа ҳуқуқларга
ҳам эга бўлиши мумкин.

13. Идоралараро комиссия аъзолари ушбу Низом ва бошқа
норматив-ҳуқуқий ҳужжатлари билан зиммаларига юклатилган вазифаларни самарали бажариш, шунингдек Идоралараро комиссия йиғилишларида қонун ҳужжатларида белгиланган тартибда шахсан иштирок этиш учун масъулдирлар.

Идоралараро комиссия аъзоси узрли сабабга кўра йўқ бўлса, йиғилишга тегишли вазирлик ёки идоранинг ўринбосар ходими (раҳбари) юборилади.

Идоралараро комиссия ёки унинг ишчи органи аъзоси узрли сабабларсиз йиғилишда қатнашмаган ҳолларда Идоралараро комиссия ёки ишчи орган котибининг билдиришномасига асосан унга нисбатан интизомий таъсир чоралари қўлланилиши мумкин.

Ушбу ҳолларда тегишли маълумот Идоралараро комиссия раиси имзоси билан тегишли таъсир чоралари қўллаш учун идора раҳбари ва Вазирлар Маҳкамасига юборилади.

14. Мансабдор шахслар – Идоралараро комиссия аъзоларининг интизомий жавобгарликка тортиш масаласи қўйилиши мумкин бўлган ҳаракатларига (ҳаракатсизлигига) қуйидагилар киради:

Идоралараро комиссия қарорлари ижросини ташкил этиш ва амалга оширилиши бўйича назорат сифатининг пастлиги;

сўралган ёҳуд Идоралараро комиссия йиғилиши кун тартибига киритилган маълумотларни сифатсиз кўринишда юбориш ёки тақдим этиш муддатларини кечиктириш;

Идоралараро комиссия йиғилишларида узрли сабабларсиз қатнашмаслик ёҳуд йиғилишга малакага (ваколатга) эга бўлмаган мутахассисни жўнатиш;

Идоралараро комиссия номига жисмоний ва юридик шахслардан келиб тушган мурожаатларни қонун ҳужжатларида белгиланган кўриб чиқиш муддатлари бузилишига, шунингдек уларни кўриб чиқишда расмиятчиликка йўл қўйиш.

15. Идоралараро комиссия қарорларига зид ҳаракат ёки ҳаракатсизлик
учун комиссия раиси томонидан Идоралараро комиссия аъзоларини интизомий жавобгарликка тортиш масаласи қўйилиши мумкин.

Бундай ҳолатларда Идоралараро комиссия раиси томонидан тегишли маълумотнома интизомий жавобгарликка тортиш масаласини кўриб чиқиш ваколатига эга бўлган масъул шахсга тақдим этилади.

Интизомий жавобгарликка тортиш масаласини кўриб чиқишнинг алоҳида асослари (номенклатура, жавобгарликка тортишнинг алоҳида тартиби) мавжуд бўлганида бундай маълумотнома Идоралараро комиссия раиси томонидан Вазирлар Маҳкамасига киритилади.

Интизомий жавобгарликка тортиш тўғрисидаги маълумотнома йўлланган ташкилот (масъул шахс) Идоралараро комиссия раисига 15 календарь куни давомида ёзма жавоб тақдим этиши шарт.

 

4-боб. Идоралараро комиссия фаолиятини ташкил этиш

 

16. “Ўзтемирйўлназорат” инспекцияси бошлиғи Идоралараро комиссиянинг раиси ҳисобланади ва унинг ваколатига қуйидагилар киради:

Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши) кун тартибини белгилаш ва Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши)ни ўтказиш тўғрисида қарор қабул қилиш;

Идоралараро комиссия фаолиятини назорат қилиш;

Идоралараро комиссия томонидан қабул қилинган қарорларни тасдиқлаш;

Идоралараро комиссия томонидан қабул қилинган қарорлар ижросини назорат қилишни ташкил этиш;

юклатилган вазифалар ижроси юзасидан Идоралараро комиссия аъзолари фаолиятини мувофиқлаштириш;

Идоралараро комиссиясининг самарали фаолиятини таъминлашга оид бошқа ваколатларни амалга ошириш.

17. Идоралараро комиссия раиси ўринбосари:

Идоралараро комиссия фаолиятининг асосий йўналишлари юзасидан таклифлар тайёрлайди;

Идоралараро комиссия раиси йўқлигида унинг топшириғи
билан Идоралараро комиссия йиғилишига раислик қилади;

Идоралараро комиссия қарорлари ижросини таъминлайди.

18. Идоралараро комиссия аъзолари:

Идоралараро комиссия йиғилиш (сайёр йиғилиш)ларида кўриб чиқилаётган масалалар муҳокамасида ва уларнинг ечимларини излашда иштирок этадилар;

Идоралараро комиссияга юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид муҳим масалалар юзасидан таклифлар киритадилар;

Идоралараро комиссия томонидан кўриб чиқилаётган масалалар юзасидан хулосалар чиқарадилар;

Идоралараро комиссия раисига Идоралараро комиссия томонидан қўйилган вазифалар ва баённома қарорларининг ижроси бўйича сифатли ҳисобот тақдим этадилар;

19. Идоралараро комиссия аъзолари йиғилиш ўтказилишидан олдин икки иш кунидан кам бўлмаган муддатда йиғилиш вақти, жойи ва кун тартиби ҳақида хабардор қилинадилар.

20 .Йиғилиш (сайёр йиғилиш)ни Идоралараро комиссия раиси (раис йўқлигида унинг ўринбосари) олиб боради.

Йиғилиш (сайёр йиғилиш)да аъзолар таркибининг учдан икки қисми қатнашганда ҳуқуқий кучга эга бўлади.

21. Идоралараро комиссия йиғилиш (сайёр йиғилиш)лари Идоралараро комиссиянинг иш режасига мувофиқ, лекин бир ойда камида бир марта, шунингдек комиссия ваколатига тегишли бўлган шошилинч масалаларни кўриб чиқиш зарурати юзага келганда ўтказилади.

22. Идоралараро комиссияси йиғилиш (сайёр йиғилиш)ларига давлат
ва хўжалик бошқарув органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари, ҳуқуқ тартибот органларининг раҳбарлари ва мутахассислари таклиф этилиши мумкин.

 

5-боб. Идоралараро комиссия ишчи органи ва котиби

 

23. “Ўзбекистон темир йўллари” акциядорлик жамияти Идоралараро комиссиянинг Ишчи органи (кейинги ўринларда Ишчи орган деб аталади) ҳисобланади ва таркиби Идоралараро комиссия раиси томонидан тасдиқланади. “Ўзбекистон темир йўллари” акциядорлик жамиятининг Техник ва технологик назорат бошқармаси бошлиғи Идоралараро комиссиянинг котиби, ҳамда бир вақтнинг ўзида ишчи органнинг аъзоси ҳисобланади.

24. Ишчи орган:

Идоралараро комиссия фаолиятининг ташкилий техник таъминотини амалга оширади;

иш режа лойиҳасини тайёрлайди ва уни Идоралараро комиссия муҳокамасига киритади;

тасдиқланган чора-тадбирлар режаси ижросини назорат қилади, шунингдек тасдиқланган режага мувофиқ Идоралараро комиссиянинг жорий фаолиятини ташкил этади;

давлат ва хўжалик бошқаруви органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари билан биргаликда Идоралараро комиссия қабул қилган қарорлар ижросини назорат қилади ва унинг натижалари асосида Идоралараро комиссия раисига тегишли маълумот ва таклифлар киритади;

Идоралараро комиссия йиғилиш (сайёр йиғилиш)лари учун зарур материаллар тайёрланишини таъминлайди ҳамда манфаатдор давлат ва хўжалик органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари, ҳуқуқ тартибот органларидан ўз зиммасига юклатилган вазифаларни сифатли бажариши учун зарур маълумот
 ва материалларни сўраб олади;

Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши) кун тартибидаги масалалар бўйича таҳлилий материаллар тайёрлашни ташкил этади;

келиб тушаётган мурожаатларни кўриб чиқади ва Идоралараро комиссиянинг ваколати доирасидаги масалалар юзасидан қарор лойиҳаларини тайёрлайди.

25. Идоралараро комиссия котиби:

Идоралараро комиссия ишини ташкил этишни таъминлайди;

Идоралараро комиссия фаолияти соҳасига оид ишлаб чиқилган
ва тасдиқланган чора-тадбирлар режаси ижроси мониторингини олиб боради;

Идоралараро комиссия раиси билан келишган ҳолда Идоралараро комиссия йиғилишини чақиради ва бу ҳақда Идоралараро комиссия таркибини ёзма шаклда хабардор қилади;

Идоралараро комиссия аъзоларининг таклиф ва эътирозларини қабул қилади ва тизимлаштиради.

Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши) учун зарур ҳужжатларни ўз вақтида тайёрланишини таъминлайди, Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши) учун материаллар тайёрлаш бўйича Ишчи орган ишини ташкил этади;

Идоралараро комиссия раиси билан йиғилиш (сайёр йиғилиш) ўтказиш муддати ва жойини, шунингдек таклиф этилганлар рўйхатини келишади, Идоралараро комиссия аъзолари ва таклиф этилган шахсларни йиғилиш (сайёр йиғилиш) санаси, вақти ва жойи ҳақида хабардор қилади;

Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши) кун тартибидаги масалалар юзасидан ўтказилишини ташкил этади, Идоралараро комиссия йиғилиш баёнини расмийлаштиради ва тасдиқланган баён нусҳаларини Идоралараро комиссия аъзолари, давлат ва хўжалик бошқаруви органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари ва ҳуқуқ тартибот органларига юборилишини таъминлайди;

Идоралараро комиссия қарорлари ижроси мониторингини олиб боради
ва унинг натижаларини Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши)да кўриб чиқиш учун киритади;

Идоралараро комиссия қарорлари ва Идоралараро комиссия раиси, раис ўринбосарларининг топшириқларига мувофиқ бошқа вазифаларни бажаради.

 

6-боб. Идоралараро комиссия томонидан қарор қабул қилиш ва уларнинг ижросини таъминлаш тартиби

 

26. Идоралараро комиссия қарорлари йиғилиш (сайёр йиғилиши)да иштирок этаётган Идоралараро комиссия аъзоларининг оддий кўпчилик овози билан қабул қилинади. Овозлар тенг келганида Идоралараро комиссия раисининг овози ҳал қилувчи саналади.

Идоралараро комиссиясининг ҳар бир аъзоси қабул қилинаётган қарор юзасидан ўз фикрини ёзма равишда билдиришга ҳақлидир.

27. Идоралараро комиссия раиси алоҳида масалаларга оид қарорларни тезкор қабул қилиш мақсадида Идоралараро комиссия аъзолари билан сўровнома орқали келишилган ҳолда тасдиқлаши мумкин.

28. Идоралараро комиссия йиғилиши (сайёр йиғилиши)да қабул қилинган қарорлар бўйича баённома расмийлаштирилади ва ушбу баённома Идоралараро комиссия раиси томонидан тасдиқланади ва бир хафтак муддатда Идоралараро комиссия аъзолари, давлат ва хўжалик бошқаруви органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари, ҳуқуқ тартибот органларига юборилади.

29. Идоралараро комиссияси томонидан ўз ваколати доирасида қабул қилинган қарорлар, агар Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари
ва Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамаси ҳужжатларида бошқа тартиб белгиланмаган бўлса, барча давлат ва хўжалик бошқаруви органлари, маҳаллий давлат ҳокимияти органлари, ҳуқуқ тартибот органлари учун мажбурийдир ҳисобланади.

30. Ишчи орган мунтазам равишда Идоралараро комиссия қарорлари ижроси жараёнини ўрганади ва кўриб чиқади, зарурат юзага келганида эса Идоралараро комиссия раисига тегишли маълумот ва таклифларни киритади

Вазирлик ва идоралар Идоралараро комиссия баённома қарорлари ижроси жараёни юзасидан ҳисоботларни ўз вақтида тақдим этишга жавобгардирлар. Ҳисоботлар тақдим этилмаган ёки сифатсиз ва ўз вақтида тақдим этилмаган ҳолларда вазирлик ва идоралар қонун ҳужжатларига мувофиқ жавобгар бўладилар.

Идоралараро комиссия ҳар бир йиғилиш (сайёр йиғилиш) натижалари бўйича амалга оширилган ишлар тўғрисида Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасига маълумот тақдим этади.

 

7-боб. Якуний қоида

 

31. Ушбу Низом талаблари бузилишига йўл қўйган шахслар қонун ҳужжатларига мувофиқ жавобгар бўладилар.

Вазирлар Маҳкамасининг

2019 йил «__»  _______  ____-сонли қарорига

2-илова

 

 

Юқори тезлик темир йўл участкаларида ҳаракат хавфсизлигини таъминлашга оид чора-тадбирларни ташкил этиш ва мувофиқлаштириш бўйича Идоралараро комиссиясининг

ТАРКИБИ

 

 

1.

Ахмедов Д.Б.

“Ўзтемирйўлназорат” инспекцияси бошлиғи, Комиссия Раиси

2.

Камолов А.С.

“Ўзбекистон темир йўллари” АЖ бошқаруви раисининг ўринбосари, Комиссия раиси ўринбосари

3.

Тошматов Х.А.

Ўзбекистон Республикаси Транспорт прокуратураси бўлим бошлиғи, Комиссия аъзоси

4.

лавозим бўйича

Ўзбекистон темир йўллари” АЖ Техник ва технологик назорат бошқармаси бошлиғи, Комиссия Котиби

5.

келишув бўйича

 

Ўзбекистон Республикаси Давлат хавфсизлик хизмати ходими, Комиссия аъзоси

6.

Тўляганов К.Н.

Ўзбекистон Республикаси Қурилиш вазири ўринбосари, Комиссия аъзоси

7.

Қурбонов Б.Т.

Ўзбекистон Республикаси Ички ишлар вазирлиги Транспортда жамоат хавфсизлигини таъминлаш бошқармасининг Ҳуқуқбузарликлар профилактикаси бўлинмаси бошлиғи, Комиссия аъзоси

8.

Жўрабеков Р.Т

Ўзбекистон Республикаси Ички ишлар вазирлиги Йўл ҳаракати хавфсизлиги бош бошқармасининг Йўл ҳаракатини ташкил этишни назорат қилиш бўлинмаси бошлиғи, Комиссия аъзоси

9.

Зиёбоев О.А.

Ўзбекистон Республикаси Фавқулотда вазиятлар вазирлиги бўлим бошлиғи, Комиссия аъзоси

10.

Сайдалиев С.С.

Ўзбекистон Республикаси Соғлиқни сақлаш вазирининг ўринбосари, Ўзбекистон Республикаси бош давлат санитария                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            врачи, Комиссия аъзоси

11.

Рўзибоев Б.

Ўзбекистон Республикаси Сув ҳўжалиги вазирининг
биринчи ўринбосари, Комиссия аъзоси

12.

лавозим бўйича

Ўзбекистон Республикаси Экология ва атроф-муҳитни муҳофаза қилиш давлат қўмитаси раисининг биринчи ўринбосари, Комиссия аъзоси 

13.

Ҳабибуллаев Ш.Х

Ўзбекистон Республикаси Ер ресурслари, геодезия, картография ва давлат кадастри давлат қўмитаси раисининг капитал қурилиш бўйича ўринбосари, Комиссия аъзоси

14.

Адилов О.Ч.

 

Ўзбекистон Республикаси Транспорт вазирлиги ҳузуридаги Автомобил йўллари қўмитаси раиси ўринбосари - бош инженер, Комиссия аъзоси

15.

Мубаракшин Р.Г.

“Ўзбекэнерго” АЖ раисининг биринчи ўринбосари, Комиссия аъзоси

16.

лавозим бўйича

“Ўзтрансгаз” АЖ бошқаруви раисининг капитал қурилиш
ва таъминот бўйича ўринбосари, Комиссия аъзоси

17.

лавозим бўйича

Қорақалпоғистон Республикаси Министрлар Кенгаши Раиси ўринбосари, тегишли вилоят ва Тошкент шаҳар хокимларининг саноатни ривожлантириш, капитал қурилиш, коммуникациялар ва коммунал ҳўжаликлар бўйича ўринбосарлари, Комиссия аъзолари

 

Эслатма.

Комиссия аъзолари бошқа ишга ўтганда унинг ўрнига тайинланган шахс, ёки тегишли вазифани бажариш юклатилган шахс ушбу комиссия таркибига киритилади

 

 

Umumiy takliflar

525