Davlat tilida bo'lmagan loyihalar portal ma'muriyati tomonidan loyiha muallifini ogohlantirmasdan o'chiriladi
ID Muallif Muhokamaga chiqarish sanasi Yakunlanish sanasi Takliflar soni
19069 O'zbekiston Respublikasi Moliya vazirligi 22/06/2020 07/07/2020 2

Muhokama yakunlandi

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidenti Qarori
Аҳолига давлат ижтимоий хизматлари ва ёрдам тақдим этиш тартиб-таомилларини автоматлаштириш бўйича қўшимча чора-тадбирлар тўғрисида
ID-19069

    Мамлакатимизда аҳолига кўрсатилаётган ижтимоий хизматлар ва ёрдамнинг манзиллилигини янада ошириш бўйича изчил чора-тадбирлар амалга оширилмоқда, аҳолининг ижтимоий жиҳатдан заиф тоифалари учун электрон ҳужжат айланиши босқичма-босқич жорий этилмоқда.

    Шу билан бирга, амалдаги ҳолат шундан далолат берадики, ушбу соҳада зарур идоравий ахборот тизимлари, электрон ресурс ва маълумот базалари мавжуд эмаслиги қоғозда иш юритишдан воз кечиш ва давлат ижтимоий хизмати ёки ёрдамини белгилаш вақтини қисқартириш имкониятини бермаяпти.

    Замонавий ахборот-коммуникация технологияларини аҳолини ижтимоий ҳимоя қилиш тизимига кенг жорий этиш, аҳолининг ижтимоий жиҳатдан заиф қатламларига давлат ижтимоий хизматлари ва рдамини тақдим этиш тўғрисидаги қарорларнинг шаффофлиги ва манзиллилигини ошириш мақсадида:

    1. Қуйидагилар маълумот учун қабул қилинсин:

  Тажриба лойиҳаси доирасида 2019 йилнинг 1 октябридан Сирдарё вилоятида бола икки ёшга тўлгунича нафақа, 14 ёшгача бўлган болали оилаларга нафақалар ва кам таъминланган оилаларга моддий ёрдам (кейинги ўринларда – ижтимоий нафақалар) тайинлашни кўриб чиқиш ва белгилаш тартиб-таомиллари “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими орқали амалга оширилмоқда;

   “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимини ишлаб чиқиш ва жорий этиш ЮНИСЕФнинг Ўзбекистондаги Ваколатхонасининг гранти асосида бериладиган молиявий, техник ва эксперт кўмаги асосида амалга оширилади;

   Техник кўмак бўйича харажатлар Ўзбекистон Республикаси республика бюджети маблағлари ҳисобидан амалга оширилади;

   “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимини жорий этиш учун компьютер ускуналари ва переферия техникасини сотиб олиш Жаҳон банки имтиёзли кредити ҳисобига амалга оширилади;

    “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими эгаси ва фойдаланувчиси Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармаси ҳисобланади.

      2. Белгилансинки:

    “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими “Электрон ҳукумат” тизимининг таркибий қисмидир;

   2020 йилнинг 1 июлидан бошлаб, ижтимоий нафақаларни кўриб чиқиш ва белгилаш тартиб-таомиллари босқичма-босқич “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими воситасида амалга оширилади;

   “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимида жисмоний шахснинг идентификатор жисмоний шахснинг шахсий идентификация рақами бўлади (кейинги ўринларда – ЖШ ШИР), уни киритишда “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимида давлат ижтимоий хизмати ёки ёрдамини олишга сўров автомат тарзда шакллантирилади;

  Давлат ижтимоий хизматлари ёки ёрдамини кўрсатиш доирасида давлат органлари ва ташкилотларининг идоралараро электрон ҳамкорлиги фақат “Электрон ҳукумат” тизими идоралараро интеграцион платформаси орқали амалга оширилади.

    3. Давлат ижтимоий хизматлари ва ижтимоий ёрдам белгилашни кўриб чиқиш тартиб-таомилига “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимини жорий этишнинг асосий мақсадлари сифатида қуйидагилар белгилансин:

   ижтимоий хизматлар ва ёрдам белгилаш ва кўриб чиқиш учун зарур бўлган талаб этиладиган маълумотнома ва тасдиқловчи ҳужжатлар сонини барча тартиб-таомилларни идоралараро электрон ҳамкорликни қўллаш воситасида автоматлаштириш орқали тубдан қисқартириш;

  ижтимоий ёрдам белгилашда субъектив ёндашувни, белгиланган мезонларга мувофиқ эҳтиёжмандлик даражасини объектив баҳолаш асосида қарор қабул қилишни автоматлаштириш орқали бартараф этиш;

   оилаларнинг эҳтиёжмандлик таркиби ўзгариши динамикаси мониторинги ва таҳлилини юритиш, уларни баҳолаш мезонларини республика ва ҳудудларнинг ижтимоий-иқтисодий ривожланишини ҳисобга олган ҳолда такомиллаштириш учун давлат ижтимоий хизматлари ва ижтимоий ёрдам олувчиларнинг барчаси бўйича доимий янгиланиб турадиган ягона маълумот базасини шакллантириш;

   манфаатдор вазирлик, идоралар ва ташкилотлар уларга юклатилган вазифа ва функцияларни бажариш шу жумладан улар томонидан тегишли хизматларни бепул ёки имтиёзли асосда кўрсатиш учун давлат ижтимоий хизматлар ва ижтимоий ёрдам олувчилар тўғрисидаги маълумотлар зарурлиги.

     4. Қуйидагилар тасдиқлансин:

    “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими ва манфаатдор вазирлик ва идоралар ахборот тизимлари ўртасида ўзаро электрон ҳамкорликни янада яхшилаш ва кенгайтириш бўйича чора-тадбирлар дастури № 1 иловага мувофиқ;

    Республикамизнинг бутун ҳудудида (Сирдарё вилоятидан ташқари) ижтимоий нафақаларни кўриб чиқиш ва белгилаш тартиб-таомилинини “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими воситасида босқичма-босқич жорий этиш жадвали № 2 иловага мувофиқ.

    5. Вазирлик ва идоралар раҳбарларига мазкур Қарор билан тасдиқланган “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими ва манфаатдор вазирлик ва идоралар ахборот тизимлари ўртасида электрон ҳамкорликни янада яхшилаш ва кенгайтириш бўйича чора-тадбирларни (кейинги ўринларда – Чора-тадбирлар дастури) ўз вақтида ва сифатли бажариш учун шахсий жавобгарлиги кўрсатилсин.

   Ўзбекистон Республикаси Ахборот технологиялари ва коммуникацияларини ривожлантириш вазирлиги Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги билан биргаликда мазкур қарор билан тасдиқланган Чора-тадбирлар дастурининг ижроси устидан доимий мониторинг ўрнатсин, бунда Вазирлар Маҳкамасига тегишли чора-тадбирларни бажариш муддатларини объектив сабабларсиз бузилишига йўл қўйган мансабдор шахсларга нисбатан жавобгарлик чораларини кўриш тўғрисида таклифлар киритилсин.

    6. Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги Бандлик ва меҳнат муносабатлари вазирлиги ва Ахборот технологиялари ва коммуникацияларини ривожлантириш вазирлиги билан биргаликда бир ой муддатда “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими орқали кам таъминланган оилаларга ижтимоий нафақа ва моддий ёрдам тайинлаш ва тўлаш тартиби тўғрисидаги низомни тасдиқлашни назарда тутувчи ҳукумат қарори лойиҳасини Вазирлар Маҳкамасига ўрнатилган тартибда қиритсинлар.

     7. Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги қуйидагиларни таъминласин:

   “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимини жорий этиш ва функционал имкониятларини кенгайтириш учун тақдим этиладиган грант ва кредит воситаларидан ўз вақтида ва самарали фойдаланиш;

    Ўзбекистон Республикаси Бандлик ва меҳнат муносабатлари вазирлиги билан ҳамкорликда 2020 йил охиригача Жаҳон банки билан ҳамкорликда амалга оширилаётган “Ўзбекистонда ижтимоий ҳимоя тизимини кучайтириш” лойиҳаси доирасида “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимининг тўлақонли ва сифатли ишлаши учун зарур бўлган серверлар, копьютер ва бошқа техника воситалар, асбоб-ускуналарни сотиб олишни;

   “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимида ижтимоий нафақа олувчилар ва уларнинг оилалари тўғрисидаги маълумотлар базасини шакллантириш бўйича чораларни ташкил этиш, бунда мазкур қарорга 2-иловада кўрсатилган муддатлар ҳисобга олинсин;

   Манфаатдор вазирлик ва идоралар билан биргаликда босқичма-босқич “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими функционал имкониятларини кенгайтириш, бунда мазкур қарор билан тасдиқланган Чора-тадбирлар дастурида биринчи навбатда кўрсатилган давлат томонидан тақдим этиладиган ижтимоий хизматлар ва ёрдамни қамраб олиш;

   бир ҳафта муддатда Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги марказий аппарати тузилмасида вазирлик марказий аппарати бошқарув ходимларининг ўрнатилган сони доирасида ижтимоий ҳимоя соҳасида ахборот тизимларини жорий этиш бўйича лойиҳа идораси тузилсин;

   “ФХДЁ электрон архиви” ахборот тизимида ариза берувчининг оила аъзолари таркибини аниқлаш функцияси жорий этилганидан сўнг “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими томонидан ижтимоий нафақаларни белгилаш электрон тарзда он-лайн режимида қабул қилинишини таъминлаш.

   8. Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлигининг, Адлия вазирлиги ҳузуридаги Давлат хизматлари агентлигининг, Қорақалпоғистон Республикаси Вазирлар Кенгашининг, вилоятлар ва Тошкент шаҳри ҳокимлигининг фуқаролик ҳолати далолатномаларини ёзиш бўлимларига (кейинги ўринларда – ФҲДЁ бўлимлари) 3-иловага мувофиқ вақтинчалик штат бирликларини ажратиш ҳақидаги таклифига розилик берилсин.

   Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги Адлия вазирлиги ҳузуридаги Давлат хизматлари агентлигининг асослантирилган талабномалари асосида Ўзбекистон Республикаси республика бюджети маблағлари ҳисобига ФҲДЁ бўлимларининг вақтинчалик штат бирликларини сақлаб туриш учун зарур маблағлар ажратилишини, шунингдек “ФҲДЁ электрон архиви” ахборот тизимида ФҲДЁ бўлимларининг архивларида қоғоз ташувчиларда сақланадиган ҳужжатлар электрон маълумотлар базаларини шакллантириш учун зарур компьютер ва бошқа ташкилий техникаларни харид қилинишини таъминласин.

    9. Белгилансинки:

 Туманлар (шаҳарлар) ҳокимликлари томонидан ФҲДЁ бўлимлари архивлари учун қўшимча ажратиладиган вақтинчалик штат бирликларини жойлаштириш, уларга, зарур бўлса, вақтинча бинолар ажратиш (коммунал тўловларисиз бепул ижарага олиш шартлари асосида), шунингдек уларни зарур офис жиҳозлари, канцелярия товарлари, телефон ва интернет алоқаси билан таъминлаш ишларини 2020 йил 1 июлга қадар амалга оширилади;

   ФҲДЁ бўлимлари вақтинчалик штат бирликларини Ўзбекистон Республикаси республика бюджети маблағлари ҳисобига сақлаб туриш 2021 йил 1 январгача амалга оширилади;

    “ФҲДЁ электрон архиви” ахборот тизимида ФҲДЁ бўлимларининг архивларида қоғоз ташувчиларда сақланадиган ҳужжатлар электрон маълумотлар базаларини шакллантириш бўйича тадбирлар тўлиқ якунлангандан кейин, ушбу қарор доирасида харид қилинган компьютер ва бошқа ташкилий техникалар, тегишли туманлар (шаҳарлар) умумтаълим муассасаларига белгиланган тартибда беғараз ўтказиб берилади.

   10. Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлигининг Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармасига, унинг ҳудудий бўлинмалари ва туман (шаҳар) бўлимларига “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими жорий этилишини ва фаолият кўрсатишини таъминлаш учун 4-иловага мувофиқ вақтинчалик қўшимча штат бирликлари ажратиш, уларни Ўзбекистон Республикаси Давлат бюджети маблағлари ҳисобига сақлаб туриш тўғрисидаги таклифи қабул қилинсин.

    Белгилансинки, “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими орқали ижтимоий нафақаларни кўриб чиқиш ва белгилаш тартиб-таомилининг тўлиқ автоматлаштирилиши, шунингдек давлат хизматлари марказлари ёки интернет орқали он-лайн режимида электрон аризалар бериш бериладиган аризалар умумий миқдорининг 75 фоизигача етказилиши билан ушбу банд билан тақдим этилган вақтинчалик штат бирликларини қисқартириш лозим.

   11. Ўзбекистон Республикаси Бандлик ва меҳнат муносабатлари вазирлиги 2021 йил 1 январгача бўлган муддатда “labor-migration” дастурий мажмуасини “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими билан интеграция қилинишини таъминласин.

   12. Ўзбекистон Республикаси Марказий банки тижорат банклари билан биргаликда маълумотлар тақдим этиш махфийлиги ва ёпиқлигини таъминлаш асосида “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимига ариза берувчи ва унинг оила аъзолари номига олинган пул ўтказмалари ва очилган депозит ҳисобварақларидаги қолдиқлари тўғрисидаги маълумотларни “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимида рўйхатга олинганда ариза берувчилар ва уларнинг муомалага лаёқатли оила аъзолари розилиги билан тақдим этиш тавсия этилсин.

   13. Ўзбекистон Республикаси Мудофаа вазирлиги, Ички ишлар вазирлиги, Фавқулодда вазиятлар вазирлиги, Ўзбекистон Республикаси Президенти Хавфсизлик хизмати, Олий ва Конституциявий суд, Миллий гвардия, Давлат хавфсизлик хизмати, Давлат божхона қўмитаси бир ой муддатда:

   Ўзбекистон Республикаси Президенти ҳузуридаги Хавфсизлик кенгашига “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими сўрови бўйича мазкур ташкилотлар ходимлари ва хизматчиларига тўловлар (иш ҳақи, пенсия, таъминот ва ҳоказолар) тўғрисида маълумотларни махфийликни сақлаш шарти билан тақдим этиш мақсадга мувофиқлиги ҳақида таклифлар киритсин;

   ушбу ахборотни тақдим этиш имконияти бўлмаса, “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимида ушбу бандда кўрсатилган ташкилотлар хизматчилари ва ходимлари ҳамда уларнинг оила аъзолари томонидан ижтимоий нафақалар ва бошқа давлат ижтимоий хизматлари олиш учун тақдим этилган аризаларни кўриб чиқишни чеклаш чораларини назарда тутсин.

    14. Ўзбекистон Республикаси Ахборот технологиялари ва коммуникацияларини ривожлантириш вазирлиги:

    “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимининг давлат органлари ва ташкилотларнинг тегишли ахборот тизимлари ҳамда ресурслари билан “Электрон ҳукумат” тизимининг идоралараро интеграциялашган платформаси орқали идоралараро электрон ҳамкорлигини таъминлашда Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлигига ҳар томонлама, шу жумладан зарур техник кўмак берсин;

   “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими ва давлат органлари ҳамда ташкилотларнинг тегишли ахборот тизимлари ва ресурслари ўртасида “Электрон ҳукумат” тизимининг идоралараро интеграциялашган платформаси орқали сифатли ва тўлақонли ахборот алмашинувини таъминласин.

   15. Ўзбекистон Миллий ахборот агентлиги ва Ўзбекистон Миллий телерадиокомпанияси ушбу қарор мақсади ва вазифаларини оммавий ахборот воситаларида ва Интернет тармоғида кенг ёритилишини таъминласин.

   16. Ушбу қарор ижросини назорат қилиш Ўзбекистон Республикаси Бош вазири А.Н. Арипов ва Ўзбекистон Республикаси Президенти Администрацияси раҳбари З.Ш. Низомиддинов зиммасига юклансин.

 

        Ўзбекистон Республикаси
                   Президенти                                                                                       Ш. Мирзиёев

 

 

 

   В стране принимаются последовательные меры по дальнейшему повышению адресности социальных услуг и помощи населению, поэтапно внедряются системы электронного документооборота для социального обслуживания социально уязвимых категорий населения.

   Вместе с тем, фактическое положение дел свидетельствует об отсутствии необходимых ведомственных информационных систем, электронных ресурсов и баз данных, что не позволяет отказаться от бумажного делопроизводства и сократить время назначения государственной социальной услуги или помощи.

    В целях широкого внедрения современных информационно-коммуникационных технологий в систему социальной защиты населения, повышения прозрачности и адресности в принятии решения о предоставлении государственных социальных услуг и помощи, оказываемых социально уязвимым слоям населения:

     1. Принять к сведению, что:

  в рамках пилотного проекта с 1 октября 2019 года в Сырдарьинской области процедуры рассмотрения и назначения пособия по уходу за ребенком до достижения им возраста двух лет, пособия семьям с детьми в возрасте до 14 лет и материальной помощи малообеспеченным семьям (далее – социальные пособия) осуществляются посредством информационной системы «Единый реестр социальной защиты»;

   разработка и внедрение информационной системы «Единый реестр социальной защиты» осуществляется за счет предоставляемой на грантовой основе финансовой, технической и экспертной поддержки Представительства ЮНИСЕФ в Узбекистане;

   расходы по техническому сопровождению осуществляется за счет средств республиканского бюджета Республики Узбекистан;

  приобретение компьютерного оборудования и периферийной техники для внедрения информационной системы «Единый реестр социальной защиты» осуществляется за счет средств льготного кредита Всемирного банка;

  владельцем и пользователем информационной системой «Единый реестр социальной защиты» является внебюджетный Пенсионный фонд при Министерстве финансов Республики Узбекистан.

2. Установить, что:

   информационная система «Единый реестр социальной защиты» является составной частью системы «Электронное правительство»;

   начиная с 1 июля 2020 года процедуры рассмотрения и назначения социальных пособий на всей территории республики будет осуществляться поэтапно посредством информационной системы «Единый реестр социальной защиты»;

   идентификатором физического лица в информационной системе «Единый реестр социальной защиты» является персональный идентификационный номер физического лица (далее – ПИНФЛ), при вводе которого в информационной системе «Единый реестр социальной защиты» формируется автоматизированный запрос на получение государственной социальной услуги или помощи;

   межведомственное электронное взаимодействие государственных органов и организаций в рамках оказания государственных социальных услуг или помощи осуществляется исключительно посредством межведомственной интеграционной платформы системы «Электронное правительство».

   3. Определить основными целями внедрения информационной системы «Единый реестр социальной защиты» в процедуру рассмотрения и назначения государственных социальных услуг и социальной помощи:

   кардинальное сокращение требуемых справок и подтверждающих документов, необходимых для рассмотрения и назначения социальных услуг и помощи, посредством автоматизации процедур с применением межведомственного электронного взаимодействия;

   исключение субъективного подхода при назначении социальной помощи путем автоматизации принятия решения на основе объективной оценки степени нуждаемости в соответствии с установленными критериями;

   создание единой постоянно обновляемой базы данных по всем получателям государственных социальных услуг и социальной помощи для ведения мониторинга и анализа динамики изменения структуры нуждаемости семьи, совершенствование критериев их оценки с учетом социально-экономического развития республики и регионов;

   предоставление заинтересованным министерствам, ведомствам и организациям информации о получателях государственных социальных услуг и социальной помощи, необходимой для выполнения возложенных на них задач и функций, в том числе при предоставлении ими соответствующих услуг на бесплатной основе или льготных условиях.

    4. Утвердить:

   Программу мер по дальнейшему улучшению и расширению электронного взаимодействия между информационной системой «Единый реестр социальной защиты» и информационными системами заинтересованных министерств и ведомств согласно приложению № 1;

   График поэтапного внедрения процедуры рассмотрения и назначения социальных пособий на всей территории республики (кроме Сырдарьинской области) посредством информационной системы «Единый реестр социальной защиты» согласно приложению № 2.

  5. Указать руководителям министерств и ведомств о персональной ответственности за своевременное и качественное выполнения мер, определенных по дальнейшему улучшению и расширению электронного взаимодействия между информационной системой «Единый реестр социальной защиты» и информационными системами заинтересованных министерств и ведомств (далее – Программа мер), утвержденной настоящим постановлением.

   Министерству по развитию информационных технологий и коммуникаций совместно с Министерством финансов Республики Узбекистан установить постоянный мониторинг за исполнением Программы мер, утвержденной настоящим постановлением, с внесением в Кабинет Министров предложений о принятии мер в отношении должностных лиц, допустивших срывов сроков выполнения соответствующих мероприятий без объективных причин.

   6. Министерству финансов Республики Узбекистан совместно с Министерством занятости и трудовых отношений и Министерством по развитию информационных технологий и коммуникаций в месячный срок внести в установленном порядке в Кабинет Министров Республики Узбекистан проект правительственного решения, предусматривающее утверждение Положения о порядке назначения и выплаты социальных пособий и материальной помощи малообеспеченным семьям посредством информационной системы «Единый реестр социальной защиты».

    7. Министерству финансов Республики Узбекистан обеспечить:

   своевременное и эффективное использование грантовых и кредитных средств, предоставляемых на развертывание и расширение функциональных возможностей информационной системы «Единый реестр социальной защиты»;

   совместно с Министерством занятости и трудовых отношений Республики Узбекистан до конца 2020 года закупку серверов, компьютерной и другой техники, оборудования, необходимого для полноценного и качественного функционирования информационной системы «Единый реестр социальной защиты» в рамках проекта «Усиление системы социальной защиты в Узбекистане», осуществляемого совместно с Всемирным банком;

   организацию мер по формированию базы данных по получателям социальных пособий и членах их семей в информационной системы «Единый реестр социальной защиты» с учётом сроков, указанных в приложении № 2 к настоящему постановлению;

 совместно с заинтересованными министерствами и ведомствами поэтапное расширение функциональных возможностей информационной системы «Единого реестра социальной защиты» с охватом предоставляемых государством социальных услуг и помощи, в первоочередном порядке указанных в Программе мер, утвержденной настоящим постановлением;

  в недельный срок образование в структуре центрального аппарата Министерства финансов Республики Узбекистан проектного офиса по внедрению информационных систем в области социальной защиты в пределах установленной численности управленческого персонала центрального аппарата министерства;

  после внедрения функции определения информационной системой «Электронный архив ЗАГС» состава членов семьи заявителя, приём информационной системой «Единый реестр социальной защиты» заявлений о назначении социальных пособий в электронном виде в режиме «on-line».

   8. Согласиться с предложением Министерства финансов, Агентства государственных услуг при Министерстве юстиции Республики Узбекистан, Совета Министров Республики Каракалпакстан, хокимиятов областей и г. Ташкента о выделении временных штатных единиц отделам записи актов гражданского состояния (далее – отделы ЗАГС) согласно приложению № 3.

   Министерству финансов Республики Узбекистан на основе обоснованных заявок Агентства государственных услуг при Министерстве юстиции Республики Узбекистан обеспечить выделение за счет средств республиканского бюджета Республики Узбекистан, необходимых средств для содержания временных штатных единиц отделов ЗАГС, а также закупки компьютерной и другой оргтехники, необходимых для формирования в информационной системе «Электронный архив ЗАГС» электронных баз данных документов, хранящихся на бумажных носителях в архивах отделов ЗАГС.

    9. Установить, что:

   размещение дополнительно выделяемых временных штатных единиц для архивов отделов ЗАГС, выделение им, при необходимости, на временной основе помещений (на условиях безвозмездной аренды без уплаты коммунальных расходов), а также обеспечение их необходимой офисной мебелью, канцелярскими товарами, телефонной связью и доступом к интернету осуществляется хокимиятами районов (городов) в срок до 1 июля 2020 года;

    содержание за счет средств республиканского бюджета Республики Узбекистан временных штатных единиц отделов ЗАГС осуществляется до 1 января 2021 года;

    компьютерная и другая оргтехника, закупаемая в рамках настоящего постановления, после полного завершения мероприятий по формированию в информационной системе «Электронный архив ЗАГС» электронных баз данных документов, хранящихся на бумажных носителях в архивах отделов ЗАГС, в установленном порядке передается на безвозмездной основе общеобразовательным учреждениям соответствующих районов (городов).

   10. Принять предложение Министерства финансов Республики Узбекистан о выделении временных дополнительных штатных единиц внебюджетному Пенсионному фонду при Министерстве финансов Республики Узбекистан, его территориальным подразделениям и районным (городским) отделам для обеспечения внедрения и функционирования информационной системы «Единый реестр социальной защиты», в количестве и в сроках согласно приложению № 4, с содержанием их за счет средств Государственного бюджета Республики Узбекистан.

   Установить, что по мере завершения полной автоматизации процедуры рассмотрения и назначения социальных пособий посредством информационной системы «Единый реестр социальной защиты», а также доведения подачи электронных заявлений через центры государственных услуг или интернет в режиме «on-line» до 75 процентов от общего количества подаваемых заявлений, предоставленные настоящим пунктом временные штатные единицы, подлежат сокращению.

    11. Министерству занятости и трудовых отношений совместно в срок до 1 января 2021 года обеспечить интеграцию программного комплекса «labor-migration» с информационной системой «Единый реестр социальной защиты».

   12. Рекомендовать Центральному банку Республики Узбекистан совместно с коммерческими банками, на основе обеспечения конфиденциальности и закрытости предоставления данных, предоставлять информационной системе «Единый реестр социальной защиты» информацию о полученных денежных переводах и об остатках на депозитных счетах, открытых на имя заявителя или членов его семьи, зарегистрированных в информационной системе «Единый реестр социальной защиты», при условии наличия на то согласия заявителей и дееспособных членов
их семей.

   13. Министерству обороны, Министерству внутренних дел, Министерству по чрезвычайным ситуациям, Службе безопасности Президента Республики Узбекистан, Верховному и Конституционному суду, Национальной гвардии, Службе государственной безопасности, Государственному таможенному комитету Республики Узбекистан
в месячный срок:

  внести в Совет безопасности при Президенте Республики Узбекистан предложения о целесообразности предоставления по запросу информационной системы «Единый реестр социальной защиты» данных о выплатах (заработная плата, пенсии, довольствие и др.) работникам и служащим данных организаций с условием сохранением конфиденциальности предоставляемой информации;

   при отсутствии возможности предоставления указанной информации, предусмотреть меры по ограничению рассмотрения заявлений на получение социальных пособий и других государственных социальных услуг, представленных служащими и работниками организаций, указанных в данном пункте, и членами их семей в информационной системе «Единый реестр социальной защиты».

    14. Министерству по развитию информационных технологий и коммуникаций Республики Узбекистан:

   оказывать всестороннее содействие Министерству финансов Республики Узбекистан, включая необходимую техническую поддержку, в обеспечении межведомственного электронного взаимодействия информационной системы «Единый реестр социальной защиты» с соответствующими информационными системами и ресурсами государственных органов и организаций через межведомственную интеграционную платформу системы «Электронное правительство»;

   обеспечить осуществление качественного и полноценного обмена информацией между информационной системой «Единый реестр социальной защиты» и информационными системами и ресурсами государственных органов и организаций через межведомственную интеграционную платформу системы «Электронное правительство».

    15. Национальному информационному агентству Узбекистана, Национальной телерадиокомпании Узбекистана обеспечить широкое разъяснение целей и задач настоящего постановления в средствах массовой информации и сети Интернет.

   16. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на Премьер-министра Республики Узбекистан А.Н. Арипова и руководителя Администрации Президента Республики Узбекистан З.Ш. Низомидинова.

 

               Президент
                   Республики Узбекистан                                                                          Ш. Мирзиёев

 

Ўзбекистон Республикаси Президентининг

2020 йил ___ __________ даги ПҚ-____-сон Қарорига

1-ИЛОВА

 

 

 

Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими ва манфаатдор вазирлик ва идоралар ахборот

тизимлари ўртасида ўзаро электрон ҳамкорликни янада яхшилаш ва кенгайтириш бўйича

ЧОРАЛАР ДАСТУРИ

 

 

Т/р

Чора-тадбирлар номи

Бажариш муддати

Масъул ижрочилар

  1.  

 “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимида солиқ тўловчиларнинг шахсий рақамлари ва эълон қилинган даромадлари, жисмоний шахсларнинг паспорт маълумотлари бўйича, биринчи навбатда фуқаролиги бўлмаган шахслар ва яшаш гувоҳномаси бўлган чет эл фуқаролари бўйича маълумотларни автоматик тарзда тўлақонли ва узлуксиз тақдим қилинишини таъминлаш.

2020 йил
1 августгача

ДСҚ, ИИВ, ДПМ

  1.  

ФҲДЁ архивларида қоғоз ташувчиларда сақланадиган барча ҳужжатларни (никоҳ тузиш, никоҳдан ажралиши, туғилиши ва ўлими тўғрисидаги ёзувларни) рақамлаштиришни тугатиш ва “ФҲДЁ электрон архиви” ахборот тизимига киритиш бўйича чора-тадбирлар амалга оширилишини таъминлаш.

2021 йил
1 январгача

Адлия вазирлиги ҳузуридаги ДХА

  1.  

“ФҲДЁ электрон архиви” ахборот тизими томонидан фуқарони оила аъзоларининг таркиби, жумладан қариндошлик даражаси ва оилавий ҳолати тўғрисида маълумотни тақдим этиш ва тасдиқлаш ҳамда ушбу маълумотни “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” АТга аризачининг давлат ижтимоий хизматлари ва ёрдамини олиш учун ЖШ ШИР ёрдамида тақдим этиш орқали фунционал имкониятларини кенгайтириш.

2021 йил
1 январгача

Адлия вазирлиги ҳузуридаги ДХА

  1.  

16 ёшга етмаган ва биометрик паспорти бўлмаган шахсларга ЖШ ШИР беришни таъминлаш.

2021 йил
1 январгача

ДПМ, Адлия вазирлиги ҳузуридаги ДХА

  1.  

Ахборот тизимларини интеграция қилиш орқали ФҲДЁ органлари ва судлар ўртасида маълумотлар алмашишнинг электрон шаклини жорий этиш.

2021 йил
1 январгача

Ахборот технологиялари ва коммуникацияларини ривожлантириш вазирлиги, Адлия вазирлиги, Олий суд

  1.  

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими томонидан ижтимоий нафақаларни тайинлаш тўғрисидаги аризаларни электрон кўринишда он-лайн режимида қабул қилишни таъминлаш.

2021 йил
1 мартгача

Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармаси

  1.  

Кўчмас мулк объектлари бўйича, шу жумладан томорқа ер участкаси ва/ёки деҳқон хўжалигининг майдони, мулкнинг турар майдони тўғрисидаги, идоравий электрон маълумотлар базасини “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими билан электрон тарзда ўзаро маълумот алмашишни таъминлаш.

2020 йил
1 октябргача

Давергеодезкадастр қўмитаси

  1.  

Республиканинг барча туманлари (жойлари) балл-бонитети (ҳосилдорлик, сув билан таъминланганлик даражаси ва ҳ.к.) бўйича мунтазам равишда янгиланадиган идоравий электрон маълумотлар базасини ташкил қилиш.

2020 йил
1 октябргача

Давергеодезкадастр қўмитаси

  1.  

Ундирилган ёки тўланган алиментлар бўйича электрон маълумотлар базасини шаклланиши ҳамда тўловчи ва олувчининг ЖШ ШИРга боғланган ҳолда “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими билан интеграциялашувини таъминлаш.

Алохида тузилган режа асосида 2021 йил 1 январгача

Бош прокуратура ҳузуридаги МИБ, “Ўзбекистон почтаси” АЖ

  1.  

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимида рўйхатга олинган шахслар томонидан қимматли қоғозлар бозорида амалга оширилган операциялар тўғрисида маълумотни тақдим этиш қисмида “Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими билан электрон тарзда ўзаро маълумот алмашишни таъминлаш.

2020 йил
1 сентябргача

Капитал бозори Агентлиги

  1.  

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” АТ ва Мактабгача таълим вазирлигининг ахборот тизими ўртасида уларга юклатилган вазифалар ва функцияларни бажариш учун зарур бўлган маълумотни тақдим этиш бўйича электрон тарзда идоралараро ўзаро алмашишни жорий қилиш, жумладан:

кам таъминланган оилаларнинг фарзандлари тўғрисида;

кам таъминланган оилаларнинг фарзандлари қаторидан давлат таълим ташкилотларининг тарбияланувчиларини овқатланиш харажатларини қисман қоплаш учун ота-оналар тўловидан озод қилиш, шунингдек давлат-хусусий шериклик доирасида фаолиятни амалга оширувчи хусусий мактабгача таълим ташкилотларида имтиёзли ота-оналар тўлови тўғрисида.

2021 йил
1 сентябргача

МТВ, Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармаси

  1.  

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” АТ ва Халқ таълими вазирлигининг ахборот тизими ўртасида уларга юклатилган вазифалар ва функцияларни бажариш учун зарур бўлган маълумотни тақдим этиш бўйича электрон тарзда идоралараро ўзаро алмашишни жорий қилиш, жумладан:

кам таъминланган оилаларнинг фарзандлари тўғрисида;

кам таъминланган оилаларнинг фарзандлари қаторидан айрим фанлар чуқур ўрганиладиган давлат ихтисослаштирилган умумтаълим муассасалари ўқувчиларини овқатланиш харажатларини қисман қоплаш учун ота-оналар тўловидан озод қилиш тўғрисида;

умумтаълим муассасалари ўқувчиларининг айрим тоифаларини Ўзбекистон Республикаси Давлат бюджети маблағлари ҳисобидан дарсликлар ва қишки кийим-бош тўплами билан бепул таъминлаш тўғрисида;

болалар мусиқа ва санъат мактаблари, “Баркамол авлод” болалар марказлари, шунингдек бошқа мактабдан ташқари таълим муассасаларида ўқиганлик учун ота-оналар тўловидан озод қилинган болалар тўғрисида;

оилага тарбияга олинган ҳар бир фарзанд учун тайинланган ва тўланган нафақалар тўғрисида;

етим болалар ва ота-она қарамоғисиз қолган болаларга тайинланган ва тўланган бир марталик пулли нафақалар ҳамда уй-жой берилиши тўғрисида.

2021 йил
1 сентябргача

ХТВ, Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармаси

  1.  

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” АТ ва Соғлиқни сақлаш вазирлигининг ахборот тизими ўртасида уларга юклатилган вазифалар ва функцияларни бажариш учун зарур бўлган маълумотлар бўйича идоралараро электрон ўзаро ахборот алмашинувини жорий қилиш, жумладан:

кам таъминланган оилалар тўғрисида;

Ўзбекистон Республикаси Давлат бюджети маблағлари ҳисобига имтиёзли шахслар контингентига берилган ордерлар ва кўрсатилган тиббий хизматлар тўғрисида;

ўзгалар парваришига муҳтож бўлган ёлғиз кексалар ва ногиронларни бепул асосда асосий озиқ-овқат маҳсулотлари ва гигиена товарлари билан таъминлаш тўғрисида.

Алохида тузилган режа асосида 2022 йил 31 декабргача

Соғлиқни сақлаш вазирлиги, Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармаси

  1.  

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” АТ ва Молия вазирлигининг ахборот тизими ўртасида уларга юклатилган вазифалар ва функцияларни бажариш учун зарур бўлган маълумотни тақдим этиш бўйича идоралараро электрон ахборот алмашинувини жорий қилиш, жумладан:

кам таъминланган оилалар тўғрисида;

яшаш шароитини яхшилашга муҳтож бўлган ижтимоий жиҳатдан заиф ва кам таъминланган аҳоли қатламларидан фуқароларни ҳисобга олиш ва уларга уй-жой ажратиш тўғрисида;

 амалга оширилган ҳар ойги уй-жой-коммунал хизматлар учун пуллик компенсация тўловлари тўғрисида.

2021 йил
1 июлгача

Молия вазирлиги, Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармаси

  1.  

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” АТ ва Транспорт вазирлигининг ахборот тизими ўртасида уларга юклатилган вазифалар ва функцияларни бажариш учун зарур бўлган, жумладан аҳолининг айрим имтиёзли тоифаларига фуқаро транспорт хизматларини бепул ёки имтиёзли асосда тақдим этиш тўғрисидаги маълумотни идоралараро электрон ахборот алмашинувини жорий қилиш.

2021 йил
1 октябргача

Транспорт вазирлиги, Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармаси

 

Приложение № 1

к постановлению Президента Республики Узбекистан

от «___» __________ 2020 года № ПП-____

 

ПРОГРАММА МЕР

по дальнейшему улучшению и расширению электронного взаимодействия между информационной системой «Единый реестр социальной защиты» и информационными системами заинтересованных министерств и ведомств

 

Наименование мероприятий

Сроки исполнения

Ответственные исполнители

  1.  

Обеспечение полноценного и бесперебойного предоставления в автоматическом режиме информационной системе «Единый реестр социальной защиты» данных по индивидуальным номерам налогоплательщиков и декларированным доходам, паспортным данным физических лиц, в первую очередь по лицам без гражданства и иностранным гражданам, имеющих вид на жительство.

до 1 августа 2020 года

ГНК, МВД, ГЦП

  1.  

Обеспечение реализации мероприятий по завершению оцифровки и ввода в информационную систему «Электронный архив ЗАГС» всех документов (записи о браке, разводе, рождении и смерти граждан), хранящихся на бумажных носителях в архивах ЗАГС.

до 1 января 2021 года

АГУ при Минюсте

  1.  

Расширение функциональных возможностей информационной системой «Электронный архив ЗАГС» путем предоставления и подтверждения состава членов семьи, в том числе степени родства и семейного положения гражданина, и предоставления этих данных в ИС «Единый реестр социальной защиты» посредством ПИНФЛ заявителя на получение государственных социальных услуг и помощи.

до 1 января 2021 года

АГУ при Минюсте

  1.  

Обеспечение присвоения ПИНФЛ лицам, не достигшим 16 летнего возраста и не имеющим биометрические паспорта.

до 1 января 2021 года

ГЦП, АГУ при Минюсте

  1.  

Обеспечение электронного обмена данными между органами ЗАГС и судебными органами путем интеграции информационных систем.

до 1 января 2021 года

Министерство по развитию информационных технологий и коммуникаций, Минюст, Верховный суд

  1.  

Обеспечение приема информационной системой «Единый реестр социальной защиты» заявлений о назначении социальных пособий в электронном виде в режиме «on-line».

до 1 марта 2021 года

Внебюджетный Пенсионный фонд

  1.  

Интеграция ведомственной электронной базы данных по объектам недвижимости, включая данные о площади приусадебного земельного участка и/или дехканского хозяйства, жилой площади имущества, с информационной системой «Единый реестр социальной защиты».

до 1 октября 2020 года

Госкомземгеодезкадастр

  1.  

Создание постоянно обновляемой ведомственной электронной базы данных по балл-бонитету всех районов (местностей) республики (уровень плодородности, водообеспеченности и т.д.).

до 1 октября 2020 года

Госкомземгеодезкадастр

  1.  

Обеспечение формирования и интеграции с информационной системой «Единый реестр социальной защиты» электронной базы данных по взысканным или выплаченным алиментам с привязкой к ПИНФЛ плательщика и получателя.

по отдельному графику до 1 января 2021 года

БПИ при Генпрокуратуре, АО «Узбекистон почтаси»

  1.  

Обеспечение электронного взаимообмена данными с информационной системой «Единый реестр социальной защиты» в части предоставления информации об осуществленных операциях на рынке ценных бумаг лицами, зарегистрированными в информационной системе «Единый реестр социальной защиты».

до 1 сентября 2020 года

Агентство рынка капитала

  1.  

Внедрение электронного межведомственного взаимодействия между ИС «Единый реестр социальной защиты» и информационной системой Министерства дошкольного образования по предоставлению информации, необходимой для выполнения возложенных на них задач и функций, в том числе о:

детях из малообеспеченных семей;

освобождении воспитанников государственных дошкольных образовательных организаций из числа детей из малообеспеченных семей от родительской платы на частичное покрытие расходов по питанию, а также льготной родительской платы в частных дошкольных образовательных организаций, осуществляющих свою деятельность в рамках государственно-частного партнерства.

до 1 сентября 2021 года

МДО, внебюджетный Пенсионный фонд

  1.  

Внедрение электронного межведомственного взаимодействия между ИС «Единый реестр социальной защиты» и информационной системой Министерства народного образования по предоставлению информации, необходимой для выполнения возложенных на них задач и функций, в том числе о:

детях из малообеспеченных семей;

освобождении учащихся государственных специализированных общеобразовательных учреждений с углубленным изучением отдельных предметов из числа детей из малообеспеченных семей от родительской платы на частичное покрытие расходов по питанию;

бесплатном обеспечении учебниками и комплектом зимней одежды отдельных категорий учащихся общеобразовательных учреждений за счет средств Государственного бюджета Республики Узбекистан;

детях, освобожденных от родительской платы за обучение в детских школах музыки и искусства, детских центрах «Баркамол авлод», а также других учреждениях внешкольного образования;

назначенных и выплаченных пособиях на каждого ребенка, принятого на воспитание в семью;

назначенных и выплаченных единовременных денежных пособий и выдаче жилья детям-сиротам и детям, оставшимся без попечения родителей.

до 1 сентября 2021 года

МНО, внебюджетный Пенсионный фонд

  1.  

Внедрение электронного межведомственного взаимодействия между ИС «Единый реестр социальной защиты» и информационной системой Министерства здравоохранения по предоставлению информации, необходимой для выполнения возложенных на них задач и функций, в том числе о:

малообеспеченных семьях;

выданных ордерах и оказанных медицинских услуг льготному контингенту лиц за счет средств Государственного бюджета Республики Узбекистан;

обеспечении основными продуктами питания и товарами гигиены одиноких престарелых и инвалидов, нуждающихся в постороннем уходе, на бесплатной основе;

по отдельному графику до 31 декабря 2022 года

Минздрав, внебюджетный Пенсионный фонд

  1.  

Внедрение электронного межведомственного взаимодействия между ИС «Единый реестр социальной защиты» и информационной системой Министерства финансов по предоставлению информации, необходимой для выполнения возложенных на них задач и функций, в том числе о:

малообеспеченных семьях;

постановке на учет граждан из социально уязвимых и малообеспеченных слоёв населения, нуждающихся в улучшении жилищных условий, и выделении им жилья;

произведенных ежемесячных компенсационных денежных выплат по оплате жилищно-коммунальных услуг.

1 июля
2021 года

Минфин, внебюджетный Пенсионный фонд

  1.  

Внедрение электронного межведомственного взаимодействия между ИС «Единый реестр социальной защиты» и информационной системой Министерства транспорта по предоставлению информации, необходимой для выполнения возложенных на них задач и функций, в том числе о предоставленных отдельным льготным категориям населения услуг пассажирского транспорта на бесплатной или льготной основе.

до 1 октября 2021 года

Минтранс, внебюджетный Пенсионный фонд

 

Ўзбекистон Республикаси Президентининг

2020 йил “___ __________ даги ПҚ-____-сон қарорига

2-ИЛОВА

 

 

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизими орқали Республиканинг бутун ҳудудида (Сирдарё вилоятидан ташқари) ижтимоий нафақаларни кўриб чиқиш ва тайинлаш тартиб-таомилларини босқичма-босқич жорий этиш

ЖАДВАЛИ

 

 

Т/р

Ҳудудлар номи

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” ахборот тизимини жорий этиш муддатлари

  1.  

Тошкент шаҳри

2020 йил 1 июль

  1.  

Бухоро вилояти

2020 йил 1 август

  1.  

Навоий вилояти

  1.  

Жиззах вилояти

  1.  

Қорақалпоғистон Республикаси

2020 йил 1 сентябрь

  1.  

Хоразм вилояти

  1.  

Сурхондарё вилояти

2020 йил 1 октябрь

  1.  

Қашқадарё вилояти

  1.  

Самарқанд вилояти

2020 йил 1 ноябрь

  1.  

Тошкент вилояти

  1.  

Наманган вилояти

2020 йил 1 декабрь

  1.  

Андижон вилояти

  1.  

Фарғона вилояти

 

Приложение № 2

к постановлению Президента Республики Узбекистан

от «___» __________ 2020 года № ПП-____

 

 

ГРАФИК

поэтапного внедрения процедуры рассмотрения и назначения социальных пособий на всей территории республики (кроме Сырдарьинской области) посредством информационной системы «Единый реестр социальной защиты»

 

 

Наименование регионов

Сроки внедрения информационной системы «Единый реестр социальной защиты»

  1.  

г.Ташкент

1 июля 2020 года

  1.  

Бухарская область

1 августа 2020 года

  1.  

Навоийская область

  1.  

Джизакская область

  1.  

Республика Каракалпакистан

1 сентября 2020 года

  1.  

Хорезмская область

  1.  

Сурхандарьинская область

1 октября 2020 года

  1.  

Кашкадарьинская область

  1.  

Самаркандская область

1 ноября 2020 года

  1.  

Ташкентская область

  1.  

Наманганская область

1 декабря 2020 года

  1.  

Андижанская область

  1.  

Ферганская область

 

Ўзбекистон Республикаси Президентининг

2020 йил “___ __________ даги ПҚ-____-сон қарорига

3-ИЛОВА

 

Фуқаролик ҳолати далолатномаларини ёзиш бўлимларига
(ФҲДЁ бўлимларига) ажратиладиган вақтинчалик
штат бирликлари сони

 

т/р

Номи

Туман (шаҳар) ФҲДЁ бўлимлари сони

Ажратиладиган штат бирликлари жами

  1.  

Қорақалпоғистон Республикаси

18

136

  1.  

Андижон вилояти

18

204

  1.  

Бухоро вилояти

15

66

  1.  

Жиззах вилояти

13

60

  1.  

Қашқадарё вилояти

17

186

  1.  

Навоий вилояти

11

61

  1.  

Наманган вилояти

14

189

  1.  

Самарқанд вилояти

23

250

  1.  

Сурхондарё вилояти

16

49

  1.  

Сирдарё вилояти

14

169

  1.  

Тошкент вилояти

23

282

  1.  

Фарғона вилояти

21

116

  1.  

Хоразм вилояти

13

283

  1.  

Тошкент шаҳри

15

224

ЖАМИ:

231

2 275

 

Приложение № 3

к постановлению Президента Республики Узбекистан

от «___» __________ 2020 года № ПП-____

 

 

Количество выделяемых временных штатных единиц отделам
записи актов гражданского состояния (отделам ЗАГС)

 

Наименование

Количество районных (городских) отделов ЗАГС

Всего выделяемых штатных единиц

  1.  

Республика Каракалпакистан

18

136

  1.  

Андижанская область

18

204

  1.  

Бухарская область

15

66

  1.  

Джизакская область

13

60

  1.  

Кашкадарьинская область

17

186

  1.  

Навоийская область

11

61

  1.  

Наманганская область

14

189

  1.  

Самаркандская область

23

250

  1.  

Сурхандарьинская область

16

49

  1.  

Сырдарьинская область

14

169

  1.  

Ташкентская область

23

282

  1.  

Ферганская область

21

116

  1.  

Хорезмская область

13

283

  1.  

г. Ташкент

15

224

ИТОГО:

231

2 275

 

Ўзбекистон Республикаси Президентининг

2020 йил “___ __________ даги ПҚ-____-сон қарорига

4-ИЛОВА

 

“Ижтимоий ҳимоя ягона реестри” АТ фаолиятини таъминлаш учун Ўзбекистон Республикаси Молия вазирлиги ҳузуридаги бюджетдан ташқари Пенсия жамғармасига, унинг ҳудудий бўлинмалари ва туман (шаҳар) бўлимларига (Сирдарё вилоятидан ташқари) босқичма-босқич ажратиладиган вақтинчалик қўшимча штат бирликлари сони

 

т/р

Номи

Ажратиладиган штат бирликлари жами

шу жумладан қуйидагилар учун:

Ажратиш муддатлари

ижро этувчи аппарат ва ҳудудий бошқармалар

туман (шаҳар) бўлимлар

  1.  

Ижро этувчи аппарат

5

5

-

2020 йил 1 июлдан

  1.  

Тошкент шаҳар

12

1

11

  1.  

Сирдарё вилояти

12

1

11

  1.  

Бухоро вилояти

56

1

55

2020 йил 1 августдан

  1.  

Навоий вилояти

41

1

40

  1.  

Жиззах вилояти

45

1

44

  1.  

Қорақалпоғистон Республикаси

64

1

63

2020 йил 1 сентябрдан

  1.  

Хоразм вилояти

50

1

49

  1.  

Сурхондарё вилояти

65

1

64

2020 йил 1 октябрдан

  1.  

Қашқадарё вилояти

73

1

72

  1.  

Самарқанд вилояти

81

1

80

2020 йил 1 ноябрдан

  1.  

Тошкент вилояти

67

1

66

  1.  

Наманган вилояти

70

1

69

2020 йил 1 декабрдан

  1.  

Андижон вилояти

90

1

89

  1.  

Фарғона вилояти

110

1

109

ЖАМИ:

841

19

822

 

 

Приложение № 4

к постановлению Президента Республики Узбекистан

от «___» __________ 2020 года № ПП-____

 

Количество поэтапно выделяемых дополнительных штатных единиц внебюджетному Пенсионному фонду
при Министерстве финансов Республики Узбекистан, его территориальным подразделениям и районным (городским) отделам (кроме Сырдарьинской области) для обеспечения функционирования ИС «Единый реестр социальной защиты»

 

Наименование

Всего выделяемых штатных единиц

в том числе для:

Сроки выделения

исполнительного аппарата и территориальных управлений

районных (городских) отделов

  1.  

Исполнительный аппарат

5

5

-

с 1 июля 2020 года

  1.  

г. Ташкент

12

1

11

  1.  

Сырдарьинская область

12

1

11

  1.  

Бухарская область

56

1

55

с 1 августа 2020 года

  1.  

Навоийская область

41

1

40

  1.  

Джизакская область

45

1

44

  1.  

Республика Каракалпакистан

64

1

63

с 1 сентября 2020 года

  1.  

Хорезмская область

50

1

49

  1.  

Сурхандарьинская область

65

1

64

с 1 октября 2020 года

  1.  

Кашкадарьинская область

73

1

72

  1.  

Самаркандская область

81

1

80

с 1 ноября 2020 года

  1.  

Ташкентская область

67

1

66

  1.  

Наманганская область

70

1

69

с 1 декабря 2020 года

  1.  

Андижанская область

90

1

89

  1.  

Ферганская область

110

1

109

ИТОГО:

841

19

822

 

 

Umumiy takliflar: 0

2839