Davlat tilida bo'lmagan loyihalar portal ma'muriyati tomonidan loyiha muallifini ogohlantirmasdan o'chiriladi
ID Muallif Muhokamaga chiqarish sanasi Yakunlanish sanasi Takliflar soni
12290 Ўзбекистон Республикаси Марказий банки 11/01/2020 26/01/2020 0

Muhokama yakunlandi

Idoralarning buyruq yoki qarori
Нобанк кредит ташкилотларида жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштиришга, терроризмни молиялаштиришга ва оммавий қирғин қуролини тарқатишни молиялаштиришга қарши курашиш бўйича ички назорат қоидаларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш ҳақида
ID-12290
ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ МАРКАЗИЙ БАНКИ БОШҚАРУВИ ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИ БОШ ПРОКУРАТУРАСИ ҲУЗУРИДАГИ ИҚТИСОДИЙ ЖИНОЯТЛАРГА ҚАРШИ КУРАШИШ ДЕПАРТАМЕНТИНИНГ ҚАРОРИ Нобанк кредит ташкилотларида жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштиришга, терроризмни молиялаштиришга ва оммавий қирғин қуролини тарқатишни молиялаштиришга қарши курашиш бўйича ички назорат қоидаларига ўзгартириш ва қўшимчалар киритиш ҳақида Ўзбекистон Республикасининг “Ўзбекистон Республикасининг Марказий банки тўғрисида”ги, “Жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштиришга, терроризмни молиялаштиришга ва оммавий қирғин қуролини тарқатишни молиялаштиришга қарши курашиш тўғрисида”ги қонунларига мувофиқ Ўзбекистон Республикаси Марказий банки Бошқаруви ва Ўзбекистон Республикаси Бош прокуратураси ҳузуридаги Иқтисодий жиноятларга қарши курашиш департаменти қарор қилади: 1. Ўзбекистон Республикаси Марказий банки Бошқаруви ва Ўзбекистон Республикаси Бош прокуратураси ҳузуридаги Солиқ, валютага оид жиноятларга ва жиноий даромадларни легаллаштиришга қарши курашиш департаментининг 2017 йил 9 августдаги 344-В ва 26-сон қарори (рўйхат рақами 2925, 2017 йил 4 сентябрь) (Ўзбекистон Республикаси қонун ҳужжатлари тўплами, 2017 й., 36-сон, 968-модда) билан тасдиқланган Нобанк кредит ташкилотларида жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштиришга, терроризмни молиялаштиришга ва оммавий қирғин қуролини тарқатишни молиялаштиришга қарши курашиш бўйича ички назорат қоидаларига иловага мувофиқ ўзгартириш ва қўшимчалар киритилсин. 2. Мазкур қарор расмий эълон қилинган кундан эътиборан кучга киради. Марказий банк раиси М. Нурмуратов Тошкент ш., 2020 йил “___” __________ , _______ - сон Бош прокуратура ҳузуридаги Иқтисодий жиноятларга қарши курашиш департаменти бошлиғи Д. Рахимов Тошкент ш., 2020 йил “___”__________ , _______ - сон
ПОСТАНОВЛЕНИЕ ПРАВЛЕНИЯ ЦЕНТРАЛЬНОГО БАНКА ДЕПАРТАМЕНТА ПО БОРЬБЕ С ЭКОНОМИЧЕСКИМИ ПРЕСТУПЛЕНИЯМИ ПРИ ГЕНЕРАЛЬНОЙ ПРОКУРАТУРЕ РЕСПУБЛИКИ УЗБЕКИСТАН О внесении изменений и дополнений в Правила внутреннего контроля по противодействию легализации доходов, полученных от преступной деятельности, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения в небанковских кредитных организациях В соответствии с законами Республики Узбекистан «О Центральном банке Республики Узбекистан», «О противодействии легализации доходов, полученных от преступной деятельности, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения» Правление Центрального банка Республики Узбекистан и Департамент по борьбе с экономическими преступлениями при Генеральной прокуратуре Республики Узбекистан постановляют: 1. Внести изменения и дополнения в Правила внутреннего контроля по противодействию легализации доходов, полученных от преступной деятельности, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения в небанковских кредитных организациях, утверждённые постановлением Правления Центрального банка Республики Узбекистан и Департамента по борьбе с налоговыми, валютными преступлениями и легализацией преступных доходов при Генеральной прокуратуре Республики Узбекистан от 9 августа 2017 года №№ 344-В и 26 (рег. № 2925 от 4 сентября 2017 года) (Собрание законодательства Республики Узбекистан, 2017 г., № 36, ст. 968), согласно приложению. 2. Настоящее постановление вступает в силу со дня его официального опубликования. Председатель Центрального банка М. Нурмуратов г. Ташкент, «___» __________ 2020 г., № ______ Начальник Департамента по борьбе с экономическими преступлениями при Генеральной прокуратуре Д. Рахимов г. Ташкент, «___» __________ 2020 г., № ______
Ўзбекистон Республикаси Марказий банки Бошқаруви ва Ўзбекистон Республикаси Бош прокуратураси ҳузуридаги Иқтисодий жиноятларга қарши курашиш департаментининг 2020 йил “__” _________ даги _____ ва _____ қарорига ИЛОВА Нобанк кредит ташкилотларида жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштиришга, терроризмни молиялаштиришга ва оммавий қирғин қуролини тарқатишни молиялаштиришга қарши курашиш бўйича ички назорат қоидаларига киритилаётган ўзгартириш ва қўшимчалар 1. 2-банднинг: ўн бешинчи хатбошисидаги “маълумотларни улар томонидан тақдим этилган ҳужжатлар” деган сўзлардан кейин “, очиқ манбаларда ва маълумотлар базаларида мавжуд бўлган қўшимча тасдиқланган маълумотлар” деган сўзлар билан тўлдирилсин; йигирманчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “юқори мансабдор шахслар — чет давлатнинг қонун чиқарувчи, ижро этувчи, маъмурий ёки суд органида ёхуд халқаро ташкилотда доимий, вақтинча ёки махсус ваколат бўйича тайинланадиган ёки сайланадиган, ташкилий-бошқарув вазифаларни бажарадиган ва юридик аҳамиятга эга бўлган ҳаракатларни содир этишга ваколат берилган чет давлатнинг қонун чиқарувчи, ижро этувчи, маъмурий ёки суд органида ёки халқаро ташкилотда, шунингдек давлат корпорацияларининг юқори мартабали раҳбарлари, таниқли сиёсатчилар ва сиёсий партияларнинг таниқли аъзолари;”; йигирма олтинчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “учинчи томон — пул маблағлари ёки бошқа мол-мулк билан боғлиқ операцияларни амалга оширувчи қонунда белгиланган ташкилотлар.”. 2. 4-банди: тўртинчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “юқори мансабдор шахслар, уларнинг оила аъзолари ва юқори мансабдор шахсларга яқин шахсларнинг амалга ошираётган операцияларини чуқур мониторинг қилиш;”; ўн бешинчи хатбошисидаги “сўровлар бўйича мижозлар базасидан” деган сўзлардан кейин “жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштиришга,” деган мазмундаги сўзлар билан тўлдирилсин. 3. 6-банди: тўққизинчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “юқори мансабдор шахслар, уларнинг оила аъзолари ва юқори мансабдор шахсларга яқин шахслар билан амалий иш муносабатларига киришиш тартиби ҳамда улар томонидан амалга оширилаётган операцияларни чуқур мониторинг қилиш тартиби;”; қуйидаги мазмундаги ўнинчи хатбошиси билан тўлдирилсин: “малака талаблари ва ходимларни танлаш тартиби;”. 4. 12-банди учинчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “иқтисодиёт соҳасидаги жиноятлари, бошқарув тартибига қарши жиноятлари, жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштириш ва террорчилик фаолиятини молиялаштириш билан боғлиқ жиноятлари учун аввал суд томонидан жиноий жавобгарликка тортилган шахслар.”. 5. 21-бандда: қуйидаги мазмундаги еттинчи-ўн биринчи хатбошлари билан тўлдирилсин: “қонун ҳужжатларига мувофиқ қисқа муддатли кредитлар, микрокредитлар, микроқарзлар, шунингдек истеъмол кредитлари олиш учун мурожаат қилишда; қарз мажбуриятларини (факторинг) сотиб олиш ва сотиш бўйича операцияларни амалга оширишда; мижоз микролизинг (молиявий ижара) учун мурожаат қилганида, унга кўра микрокредит ташкилоти лизинг берувчи вазифасини бажаради; учинчи шахслар мижознинг нобанк кредит ташкилоти олдидаги базавий ҳисоблаш миқдорининг 10 бараварига тенг ёки ундан ортиқ бўлган суммадаги мажбуриятларини бажариш учун ёки бир-бирига боғлиқлиги аён бўлган бир нечта операцияларни бажариш орқали бажариш учун мурожаат қилганида; фуқаролар томонидан шахсий истемол учун мўлжалланган кўчар мулкни сақлаш учун қабул қилишда;”; “б” кичик банд қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “б) мижоз базавий ҳисоблаш миқдорининг 10 бараварига тенг ёки ундан ортиқ бўлган суммада бир марталик маслаҳат ёки ахборот хизматларидан фойдаланишни, шу жумладан битта операцияни бажариш билан боғлиқ ёки бир нечта операцияларни бажариш билан амалга ошириладиган вазиятларни сўраб ариза билан мурожаат қилганда;”; “в” кичик банди қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “в) жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштириш ва терроризмни молиялаштиришда шубҳа мавжуд бўлса, истиснолардан (211-бандда кўрсатилган ҳолатлар бундан мустасно) ёки ушбу Қоидаларда белгиланган чегаралардан қатъи назар;”. 6. Қуйидаги мазмундаги 221-банд билан тўлдирилсин: “221. Мижоз жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштириш ва терроризмни молиялаштиришда гумон қилинган тақдирда, нобанк кредит ташкилоти мижозни лозим даражада текшириш жараёни мижозга ошкор бўлишига олиб келишини билса, нобанк кредит ташкилоти мижозни тегишли равишда текширишни амалга оширмасдан, унинг ўрнига шубҳали операция тўғрисида хабар юбориши мумкин.”. 7. 22-бандда: иккинчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “мижознинг шахсини текшириш ва идентификациялаш;”; қуйидаги мазмундаги учинчи хатбоши билан тўлдирилсин: “мижоз номидан иш кўрувчи шахсни идентификация қилиш, шахсини ва ваколат берувчи хужжатларини текшириш;”; олтинчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “мижоз томонидан амалга ошириладиган иш муносабатлари ва операцияларни уларнинг бундай мижоз ва унинг фаолияти, таваккалчилик харакертери, шу жумладан зарур бўлганда маблағлар манбаси тўғрисидаги маълумотларга мувофиқлигини текшириш мақсадида доимий асосда ўрганиш ўтказиш.”; еттинчи хатбошиси қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “Нобанк кредит ташкилотлари мижоз ёки манфаатли мулкдорнинг мансабдор шахс эканлигини аниқлаш учун хатарларни бошқариш тизимларидан фойдаланишлари шарт ва мижозни лозим даражада текшириш бўйича юқорида кўрсатиб ўтилган чораларни кўриш билан бирга, мижоз ёки бенефициар мулкдор сифатида қатнашаётган юқори мансабдор шахсларга нисбатан нобанк кредит ташкилотлари:”; тўққизинчи хатбошисидаги “рухсати билан киришиш” деган сўзлардан кейин “(ёки мавжуд мижозлар учун давом эттириш)” деган сўзлар билан тўлдирилсин; қуйидаги мазмундаги ўн биринчи хатбошиси билан тўлдирилсин: “Шунингдек, нобанк кредит ташкилотлари юқоридаги чораларни юқори мансабдор шахсларнинг оила аъзоларига ёки мансабдор шахсга яқин шахсларга нисбатан қўллаш талаб этилади.”. 8. 27-банд қуйидаги таҳрирдаги тўртинчи-тўққизинчи хатбошилари билан тўлдирилсин: Юридик шахсларни лозим даражада текшириш жараёнида нобанк кредит ташкилотлари пировард натижада мижознинг мулкдори бўлган ёки мижозни назорат қилувчи мижознинг бенефициар мулкдори — жисмоний шахсни идентификациялаш бўйича ишончли манбадан олинган тегишли маълумотларни, шу жумладан ўрганиш орқали бенефициар мулкдорнинг шахсини текшириш учун ўринли чораларни қўллаш керак: мижознинг мулки ва бошқарув тузилмалари мижознинг таъсисчилари (жамият акцияларининг камида ўн фоизига эга бўлган акциядорлари ва иштирокчилари) пировардида юридик шахснинг (камида ўн фоиз) улушига эгалик қилувчи жисмоний шахс (лар) нинг шахсий маълумотлари (агар мавжуд бўлса); агар олдинги параграф бўйича назорат қилувчи улушга эга бўлган шахс бенефициар мулкдор эканлигига шубҳа туғилса ёки мулк ҳуқуқи улуши орқали бошқарувни амалга оширувчи шахслар бўлмаса, шахс (лар) нинг шахсий маълумотлари. (агар мавжуд бўлса) юридик шахс устидан назоратни бошқа усуллар билан амалга ошириш; агар нобанк кредит ташкилотлари томонидан кўрилган тегишли чоралар манфаатли мулкдорни аниқлашга олиб келмаган бўлса, нобанк кредит ташкилотлари аниқлаб, ўринли чораларни кўришлари керак ва юқори бошқарув лавозимига эга бўлган тегишли шахснинг шахсий шахсини аниқлаш.”. 9. 29-банд ўз кучини йўқотган деб ҳисоблансин. 10. 30-бандда: “30. Нобанк кредит ташкилотлари мавжуд мижозларга нисбатан мижозларнинг аҳамиятини ва таваккалчилигини ҳисобга олган ҳолда тегишли чораларни қўллаб, олинган маълумотларнинг аниқлиги ва етарли эканликларини ҳисобга олган ҳолда мижозни лозим даражада текшириш ва вақтида аввалги текширув олиб борилганлигини ёки олиб борилмаганлигини ҳамда текширув қачон ўтказилганлигини текширишлари керак.”. 11. 33-банд қуйидаги мазмундаги олтинчи хатбоши билан тўлдирилсин: “жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштириш ва терроризмни молиялаштиришга қарши курашиш соҳасидаги халқаро ҳамкорликда иштирок этмайдиган давлатлар ҳудудида филиаллар, филиаллар ва ваколатхоналар ташкил этиш.”. 12. 40-банднинг тўққизинчи хатбошисида “уларнинг яқин қариндошлари” деган сўзлардан кейин “ва юқори мансабдор шахсларга яқин шахсларнинг” деган сўзлар билан тўлдирилсин. 13. Қуйидаги мазмундаги 421-банд билан тўлдирилсин: “421. Нобанк кредит ташкилотлари жиноятчилик ва/ёки тероризмни молиялаштиришдан тушган даромадларни легаллаштириш учун технологик ютуқларни суиистеъмол қилишнинг олдини олиш чораларини кўриш керак. Бунинг учун нобанк кредит ташкилотлари қуйидагилар билан боғлиқ юзага келиши мумкин бўлган хавф даражасини аниқлаши ва баҳолаши шарт: янги хизмат турларини ва янги бизнес амалиётини ривожлантириш орқали; янги ёки мавжуд бўлган хизмат турларида янги ёки ривожланаётган технологиялардан фойдаланиш. Хатарларни бундай баҳолаш янги хазмат турларини, бизнес амалиётини ёки янги ёки ривожланаётган техналогияларни ишга туширишдан олдин амалга оширилиши керак. Нобанк кредит ташкилотлари ушбу хавфларни мониторинг қилиш ва камайтириш учун тегишли чораларни кўриш керак.”. 14. 49-банднинг олтинчи хатбошиси ўз кучини йўқотган деб ҳисоблансин. 15. 70- банд қуйидаги таҳрирда баён этилсин: “70. Мижозни лозим даражада текшириш ва идентификациялаш натижасида олинган маълумотлар аҳамиятлилик ва таваккалчилик даражасига қараб янгиланиши керак, нобанк кредит ташкилоти мижоз томонидан жиноий фаолиятдан олинган даромадларни легаллаштиришни, терроризмни молиялаштиришни ва оммавий қирғин қуролини тарқатишни молиялаштиришни амалга ошириш таваккалчилиги юқори деб баҳолаган тақдирда камида бир йилда бир маротаба ҳамда бошқа ҳолларда камида икки йилда бир маротаба янгиланиб борилиши лозим.”.
ПРИЛОЖЕНИЕ к постановлению Правления Центрального банка Республики Узбекистан и Департамента по борьбе с экономическими преступлениями при Генеральной прокуратуре Республики Узбекистан № № ______ и ______ от «__» _________ 2020 года Изменения и дополнения, вносимые в Правила внутреннего контроля по противодействию легализации доходов, полученных от преступной деятельности, финансированию терроризма и финансированию распространения оружия массового уничтожения в небанковских кредитных организациях 1. В пункте 2: абзац пятнадцатый после слов «предоставленных ими документов» дополнить словами «дополнительной подтвержденной информации, доступной в открытых источниках и базах данных»; абзац двадцатый изложить в следующей редакции: «публичные должностные лица - лица, назначаемые или избираемые постоянно, временно или по специальному полномочию, выполняющие организационно-распорядительные функции и уполномоченные на совершение юридически значимых действий в законодательном, исполнительном, административном или судебном органе иностранного государства либо в международной организации, а также старшие руководители государственных корпораций, видные политики и видные деятели политических партий;»; абзац двадцать шестой изложить в следующей редакции: «третья сторона – определенные законодательством организации, осуществляющие операции с денежными средствами или иным имуществом.». 2. В пункте 4: абзац четвертый изложить в следующей редакции: «осуществление углубленного мониторинга операций, проводимых публичными должностными лицами, членами их семей и лицами, близкими к публичным должностным лицам;»; абзац пятнадцатый после слов «в клиентской базе лиц, связанных с» дополнить словами «легализацией доходов, полученных от преступной деятельности,». 3. В пункте 6: абзац девятый изложить в следующей редакции: «порядок установления деловых отношений с публичными должностными лицами, членами их семей и лицами, близкими к публичным должностным лицам, а также порядок осуществления углубленного мониторинга ими проводимых операций;»; дополнить абзацем десятым следующего содержания: «квалификационные требования и процедуры по отбору сотрудников;». 4. В пункте 12: абзац третий изложить в следующей редакции: «ранее привлекавшийся судом к уголовной ответственности за преступления в сфере экономики, за преступления против порядка управления или за преступления, связанные с терроризмом, финансированием терроризма и легализацией доходов, полученных от преступной деятельности.». 5. В пункте 21: дополнить абзацами седьмым - одиннадцатыми следующего содержания: при обращении клиента за получением краткосрочных кредитов, микрокредитов, микрозаймов, а также потребительских кредитов в соответствии с законодательством; при осуществлении операций по покупке и продаже долговых обязательств (факторинг); при обращении клиента за получением микролизинга (финансовая аренда), по которому микрокредитная организация выступает в качестве лизингодателя; при обращении третьих лиц для исполнения обязательств клиента перед небанковской кредитной организацией на сумму, равную или превышающую 10-кратный размер базовой расчетной величины, включая ситуации, когда операция осуществляется путём совершения одной операции или нескольких операций, которые выглядят связанными; при принятии на хранение от граждан движимое имущество, предназначенное для личного потребления; подпункт «б» изложить в следующей редакции: «б) при обращении клиента с заявлением о получении разовых консультационных и информационных услуг на сумму, равную или превышающую 10-кратный размер базовой расчетной величины, включая ситуации, когда операция осуществляется путём совершения одной операции или нескольких операций, которые выглядят связанными;»; подпункт «в» изложить в следующей редакции: «в) при наличии подозрений в легализации доходов, полученных от преступной деятельности, и финансировании терроризма, независимо от любых исключений (кроме случая, указанного в пункте 211) или пороговых величин, установленных настоящими Правилами;»; 6. Дополнить пунктом 221 следующего содержания: «221. При проведении надлежащей проверки клиента в случае наличия подозрений в легализации доходов, полученных от преступной деятельности, и финансировании терроризма, небанковской кредитной организации разрешается не проводить надлежащую проверку клиента, а вместо этого направить сообщение о подозрительной операции, если она обоснованно уверена в том, что осуществление процесса надлежащей проверки клиентов приведёт к разглашению информации клиенту.». 7. В пункте 22: дополнить абзацем вторым следующего содержания: «идентификацию и проверку личности клиента;»; абзац второй считать абзацем третьим изложенным в следующей редакции: «идентификацию, проверку личности и полномочий лица, действующего от имени клиента на основании соответствующих документов;»; абзац шестой изложить в следующей редакции: «проведение на постоянной основе изучения деловых отношений и операций, осуществляемых клиентом, в целях проверки их соответствия сведениям о таком клиенте, его деятельности и характеристике рисков, в том числе, когда необходимо, об источнике средств;»; абзац седьмой изложить в следующей редакции: «небанковские кредитные организации обязаны задействовать системы управления рисками, для определения того, является ли клиент или бенефициарный собственник публичным должностным лицом и помимо применения вышеуказанных мер по надлежащей проверке клиента, в отношении публичных должностных лиц, выступающих в качестве клиента или бенефициарного собственника клиента, небанковские кредитные организации должны;»; абзац девятый после слова «устанавливать» дополнить словами «(или продолжать, для существующих клиентов)»; дополнить абзацем одиннадцатым следующего содержания: «Также, небанковские кредитные организации обязаны применять вышеуказанные меры к членам семей или лицам, близким к публичному должностному лицу.». 8. В пункте 27: дополнить абзацами четвёртым - девятым следующего содержания: «В процессе надлежащей проверки юридических лиц небанковская кредитная организация должен идентифицировать физического лица - бенефициарного собственника клиента, которое в конечном итоге является собственником или контролирует клиента, и применять разумные меры для проверки личности бенефициарного собственника, используя релевантную информацию или данные, полученные из надёжного источника, в том числе путем изучения: структуры собственности и управления клиента; учредителей (акционеров, являющихся владельцами не менее чем десяти процентов акций общества, участников) клиента; личных данных физического лица (лиц) (если такие имеются), владеющих в конечном итоге контрольной долей участия (не менее чем десяти процентов) юридическом лице; если имеются сомнения по предыдущему пункту в отношении того, является ли лицо (лица), имеющее контрольную долю участия, бенефициарным собственником (собственниками), или если физических лиц, осуществляющих контроль посредством доли в правах собственности, нет, личных данных физического лица (лиц) (если такие имеются), осуществляющего контроль над юридическим лицом с помощью других средств; Если соответствующие меры, принятые небанковской кредитной организацией, не привели к идентификации бенефициарного собственника, небанковские кредитные организации должны идентифицировать и принять разумные меры удостоверения личности соответствующего физического лица, занимающего старшую руководящую должность.». 9. Пункт 29 считать утратившим силу. 10. Пункт 30 изложить в следующей редакции: «Небанковские кредитные организации должны применять меры надлежащей проверки клиентов в отношении существующих клиентов с учётом значимости и риска, кроме того в случаях возникновения сомнения в достоверности информации, полученной в результате предыдущей идентификации, и в соответствующее время проводить надлежащую проверку таких существующих отношений с учётом того, проводилась ли и когда проводились предыдущие проверки, а также достаточности полученных данных.». 11. Пункт 33 дополнить абзацем шестым следующего содержания: «создавать дочерние предприятия, филиалы и представительства на территории государств, не участвующих в международном сотрудничестве в области противодействия легализации доходов, полученных от преступной деятельности, и финансированию терроризма.». 12. Абзац девятый пункта 40 после слов «члены их семей» дополнить словами «и лица, близкие к публичным должностным лицам;». 13. Дополнить пунктом 421 следующего содержания: «421. Небанковская кредитная организация должна принимать меры по недопущению злоупотребления технологическими достижениями в целях легализации доходов, полученных от преступной деятельности, и (или) финансирования терроризма. В этих целях небанковская кредитная организация должна определять и оценивать уровни риска, которые могут возникнуть в связи: с разработкой новых видов услуг и новой деловой практики; с использованием новых или развивающихся технологий как для новых, так и для уже существующих видов услуг. Такая оценка риска должна проводиться до запуска новых видов услуг, деловой практики или использования новых, или развивающихся технологий. Небанковская кредитная организация должна принимать соответствующие меры для мониторинга и снижения этих рисков.». 14. Абзац шестой пункта 49 исключить. 15. Пункт 70 изложить в следующей редакции: «Сведения, полученные в результате надлежащей проверки клиентов, должны обновляться исходя из значимости и риска, и при наличии изменений в сведениях клиента, но не реже одного раза в год в случаях, когда небанковская кредитная организация оценивает риск осуществления клиентом легализации доходов, полученных от преступной деятельности, финансирования терроризма и финансирования распространения оружия массового уничтожения, как высокий, в иных случаях не реже одного раза в два года.».

Umumiy takliflar: 0

430